Müzik & Etkinlik Yüzyüzeyken Konuşuruz-Adamlar-DKTT tercihiniz hangisi? Rickkkk Takip Et Xper 5 Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Evet bu üç gruptan en sevdiğiniz hangisi, onu özel kılan ne? Yüzyüzeyken Konuşuruz-Adamlar-DKTT tercihiniz hangisi? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 411 cevap paylaştı. Of bu nasıl bir kıyastır ama yaaa haksızlık 🙄YYK - Adamlar aynı bence ama Kaan'ın sesini bir tık fazla seviyorum. 1 9 Yorumla Rickkkk +1 yıl Sıkı karşılaştırma oldu bence de üçünüde çok severim Yorumla tortitotilla +1 yıl Evet hepsi dinlediğim grup Dktt daha az sevdiğim şarkıları var diye eledim. Ama Esen ve Kazılı kuyum için Adamlardan üzülerek vazgeçiyorum onların yeri çok ayrı Yorumla Rickkkk +1 yıl Şeytan tüyü var YYK da, DKTT de fena değildir tekrar gözden geçirmeni öneririm. Hiç İyi Değilim'le başlayabilirsin Yorumla tortitotilla +1 yıl Kesinlikle... 9-10 aydır dinlemedim tekrar bir göz atmam gerek ona Yorumla Rickkkk +1 yıl Gitme- Belki, Hiç İyi Değilim-Yalan Yorumla Rickkkk +1 yıl Sırayla gitmelisin Yorumla tortitotilla +1 yıl gitme, yapma nolursun en sevdiğim şarkıları zaten 😂 Yorumla Rickkkk +1 yıl Bence solistinin sesi Kaan'dan daha iyi, yeteneklidir mesela Çöpçatan şarkısında sesiyle şov yapıyor Yorumla tortitotilla +1 yıl Onu dinlemedim gidip dinliyim. 🤔 Yorumla
Smunhasir Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Adamlar açık ara. Objektif bakacak olursak yyk şarkıları birbirlerine fazla benziyo playlist dinleyince sıkıyor arada. 2 1 Yorumla Rickkkk +1 yıl Adamlar başka şarkıları kendine has, benzeri yok Yorumla
electraheartt Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl yüzyüzeyken konuşuruz 1 9 Yorumla Rickkkk +1 yıl En sevdiğin şarkısı? Yorumla electraheartt +1 yıl ne fark eder Yorumla Rickkkk +1 yıl Sen Varsın Diye Yorumla electraheartt +1 yıl o da güzel Yorumla Rickkkk +1 yıl En sonunda Bodruuuum... Yorumla electraheartt +1 yıl ölsem yeridir fkfkdh Yorumla Rickkkk +1 yıl Sandall kxkdkd Yorumla electraheartt +1 yıl dinle beni bi. bitti benden bu kadar Yorumla Rickkkk +1 yıl Ahaha Kazılı Kuyum Yorumla
Wildinwonderland Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl DKTT ❤️ 1 4 Yorumla Rickkkk +1 yıl En sevdiğin şarkısı hangisi Yorumla Wildinwonderland +1 yıl Secmesi çok zor ama şu anlık YANGIN diyelim Yorumla Rickkkk +1 yıl Bu aralar Hiç İyi Değilim sardı bana da Yorumla Wildinwonderland +1 yıl Onu her gün işe giderken 1 kez dinliyorum yolda çok güzel şarkı modumu yakalıyor abdnjd hepsi benim bebeklerim zaten Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Of bu nasıl bir kıyastır ama yaaa haksızlık 🙄
YYK - Adamlar aynı bence ama Kaan'ın sesini bir tık fazla seviyorum.
Sıkı karşılaştırma oldu bence de üçünüde çok severim
Evet hepsi dinlediğim grup Dktt daha az sevdiğim şarkıları var diye eledim. Ama Esen ve Kazılı kuyum için Adamlardan üzülerek vazgeçiyorum onların yeri çok ayrı
Şeytan tüyü var YYK da, DKTT de fena değildir tekrar gözden geçirmeni öneririm. Hiç İyi Değilim'le başlayabilirsin
Kesinlikle... 9-10 aydır dinlemedim tekrar bir göz atmam gerek ona
Gitme- Belki, Hiç İyi Değilim-Yalan
Sırayla gitmelisin
gitme, yapma nolursun en sevdiğim şarkıları zaten 😂
Bence solistinin sesi Kaan'dan daha iyi, yeteneklidir mesela Çöpçatan şarkısında sesiyle şov yapıyor
Onu dinlemedim gidip dinliyim. 🤔
Adamlar açık ara. Objektif bakacak olursak yyk şarkıları birbirlerine fazla benziyo playlist dinleyince sıkıyor arada.
Adamlar başka şarkıları kendine has, benzeri yok
yüzyüzeyken konuşuruz
En sevdiğin şarkısı?
ne fark eder
Sen Varsın Diye
o da güzel
En sonunda Bodruuuum...
ölsem yeridir fkfkdh
Sandall kxkdkd
dinle beni bi. bitti benden bu kadar
Ahaha Kazılı Kuyum
DKTT ❤️
En sevdiğin şarkısı hangisi
Secmesi çok zor ama şu anlık YANGIN diyelim
Bu aralar Hiç İyi Değilim sardı bana da
Onu her gün işe giderken 1 kez dinliyorum yolda çok güzel şarkı modumu yakalıyor abdnjd hepsi benim bebeklerim zaten