Benim ruh halim, duygularım.
Buyurunuz
Kimler ne, ve nasıl hissediyor?
Benim ruh halim, duygularım.
Buyurunuz
Kimler ne, ve nasıl hissediyor?
Ben bu şarkıyı seviyorum daha çok son günler de hep bunu dinliyorum
Çok güzel şarkı 👍🏼
Teşekkürler abla
😊
Bu da benden gelsin efendim. Kocaman günaydınlar. 💐
çok severim
eig için teşekkürler
Aynen… Üzeni, aldatanı salla ve yolla. Şarkıyı çok beğendim. Zevkle dinledim. Teşekkür ederim.
Rica ederim ☘️ Ben de bu şarkıyı seviyorum çeşitli sebeplerle arada dinliyorum çok iyi geliyor.
Çok iyi geldi. ☺️
Teşekkürler 🙂
Rica ederim.
Cevap
10Cevap
Yanına gelebilirim, dizine yatabilirim
Kokunu içime çekebilirim, seni deli gibi özledim...
~tuğkan
https://youtu.be/T6gf7nO_n_EÇok güzel 👍🏼 bu şarkıda listeme eklendi.
Keyifli dinlemeler 🤍
Norm Ender Kaktüs
Sözleri
çok manidar sevdim şarkıyı listeme ekledim bile 😃
Bu şarkıyı deniyorum şu an :D hoşlaştım sanki
Yanıyorum, yanıyorum görmüyo'
Üflese sönücem, bilmiyo'
"Ha bugün, ha yarın sever" derken
Öldürdü ama gömmüyo'
Ahh ahh görmeyi bilse o gözleri. Farketsin artık çiçeğimi 🌼🌻 kör heralde 🙄
Kesin kör 😅
Bugün bu moddayım valla. :D
Hareketli bir gündeymişiz 😁 🤞🏻
çalan bu :)
Klip muhteşem 😹 Şarkıda güzel. Özgür ruh.
seviyorum Nova Nordayı
Hem hatun güzel, hem kafası güzel. Dinlenilir parça.
sesi kafası güzel
kendisi güzel mi dikkat etmedim :)
😄😂 şarkıyı gözle değil kulağı ile dinleyenlerdensin ondan olmasın.
evet sözler önemli görseller değil
Aynen.
şu an için bu şarkı
Çok anlamlı şarkı 🎶 Ramazan olmasa bu şarkıya içerdim. 😂
@Siyahkadife ah ah hiç sorma ben o kafayla Atakule'nin en tepesine çıkardım .🤣🤣🤣
Sende en az benim kadar deliymişsin 😅😂
@Siyahkadife Aynen öğle çünkü bu dünyaya bir kere geliyorum. Her türlü adranalin , çılgınlığa , açığım. Kafama koydumu yaparım. Beni taniyanlar abi sen yaşlanmazsın bu kafayla derler. İyi günler
Ruhun hep genç kalsın. Bende adralini severim. Hatta manyağım diyebilirim. 😹😹
Seafret/Be there
Catfish and the bottlemen-cocoon
Starset / satellite-monster
Thirty seconds to mars/Closer to the edge
Ege can sal/ imkansız
Böyle :)
Sen affetsen ben affetmem
Emre Aydın - Belki Bir Gün Özlersin
Yüksek Sadakat onlar bizi dinlerler
Kırılırım
Kim çalıyor? Kimdendir?
@Altanlaaa dinleyelim bakalım.
Aşkın kanununu yazsam yeniden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?