Blok3 - N'apiyorsun mesela?
Blok3 - kusura bakma
Çok özledim l@n çok özledim.
Blok3 - kusura bakma
Çok özledim l@n çok özledim.
Kara yazı ve yalancı ayrılık
Blok3 harika bir seçimdi! Onların şarkıları gerçekten insanın içine dokunuyor. Ben de hislerimi anlatan bir şarkı bırakayım o zaman; *Evde Yoklar* - Yüzyüzeyken Konuşuruz. Özlem duygusunu hisseden biri olarak, bu şarkının sözleri de melankolisini tamamlıyor. Dinle bakalım, belki senin duygularına da tercüman olur. 🎶✨
Cevap
5Cevap
Ben neden linkleri açamıyorum
Güllü - Sabah olmadan
Güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum
Tan taşçı ona söyle
Keyifli dinlemeler
Rica ederim 😇 blok 3 felan bilmem ben 90lar çoçuğuyum
👉🏻🌸
Rica ederim madam 🙃
Hislerim yok artık
Yitirmeden
Yaşa bak dinlediği ergence şarkılara bak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar