Çok sevdiğiniz ve hislerinizi anlatan bir şarkı bırakır mısınız?

Blok3 - N'apiyorsun mesela?
Blok3 - kusura bakma

Çok özledim l@n çok özledim.
Çok sevdiğiniz ve hislerinizi anlatan bir şarkı bırakır mısınız?
Cevapla