
Seneler önce yine bir Ramazan ayında dinlemiştim bu müziği. Denilene göre Cem Karaca ölümünden hemen önce bu şarkıyı yazmıştır. Dinlerken beni çok etkiler.
ALLAH YÂR
Cem KARACA

Seneler önce yine bir Ramazan ayında dinlemiştim bu müziği. Denilene göre Cem Karaca ölümünden hemen önce bu şarkıyı yazmıştır. Dinlerken beni çok etkiler.
ALLAH YÂR
Cem KARACA
Ney sesi huzur veriyo bana, bunu dinleyince dünyanın ne kadar boş olduğunu hatırlatıyor...
Aynen öyle çok severim.
Dinlemem ben böyle şeyler dinlerim
Cevap
2Cevap
Tasavvuf değil de aleviliğe ait her türlü deyiş ve türküyü büyük bir zevkle dinlerim. Birisi bu misal.
https://youtu.be/_Q6PW7t-yZM https://youtu.be/9jR3DTkLwa8
Bende Haydar Haydar'ı çok severim Alevi ezgileri çok güzel
Onun yeri apayrı tabiki, hepsi çok güzel. Özlem Taner var dinlemediysen dinle derim çok harika söylüyor.
Ne güzel yine en çok türküler dinleniyor yeni şarkıların çok azı güzel.
Yaa öyle mi merak ettim, ilk fırsatta bakacağım yazılarına ☺️
Tabiki, iyi geceler 🙋♀️😊
Çok severim dinlemeyi. Huzur veriyor. En sevdiğim de bu;
Bunların tüm parçaları mükemmel ya 😄
Evet dinlerim huzur veriyor 🙂
Ben özellikle açıp dinlemiyorum, babam dinler bende onunla dinlerim gerçekten dinlendirici huzur verici bir etkisi var
Evet gerçekten güzel de söylemiş, mekanı cennet olsun
Mehmet fatih citlak hocam be 😊 bu adamın sohbetleri çok güzel başarılı geçen yıl çok izlemiştim sahur vaktinde tasavvuf severim bazen dinlerim
Nadir de olsa Halil Necipoğlundan herhangi bir eserini dinlerim.
Şah matmı padişah mı şarkısıda iyidir.
Şiir yanlış değilsem yavuz sultan selimin.
Yok dinlemiyorum
Hayır dinlediğim bir tür değil
Elbette dinlerim
Müzik dağa kaçtı
Afyonda
Tarzım değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?