Madem konu nostaljiden açıldı hadi bir şarkı paylaşın da dinleyelim ne dersiniz?

Madem konu nostaljiden açıldı hadi bir şarkı paylaşın da dinleyelim ne dersiniz?

30'uma bastığım bu haftayı da nostalji şarkılarla kapatalım. Ben başlıyorum siz devamını getirin...

Bİ BULSAM

Seden Gürel

Madem konu nostaljiden açıldı hadi bir şarkı paylaşın da dinleyelim ne dersiniz?
Cevapla