
30'uma bastığım bu haftayı da nostalji şarkılarla kapatalım. Ben başlıyorum siz devamını getirin...
Bİ BULSAM
Seden Gürel

30'uma bastığım bu haftayı da nostalji şarkılarla kapatalım. Ben başlıyorum siz devamını getirin...
Bİ BULSAM
Seden Gürel
Ben de o efsane parçayı hatırlatayım öyleyse. Bir kez daha dinleyelim. 😄🎈
https://www.youtube.com/embed/SKKcgDs7IxkÇok iyiler kesinlikle. 😄
Cevap
2Cevap
90'lardan gönderiyorum gelsin 😄
Kesinlikle işte buu
Link atmak harika bi şey 😂
😄 30 güzel yaştır, nice yaşlara
Benden de bu olsun :))
Bu olsun benim nostalji şarkım
Semiramis Pekkan-Bana yalan söylediler. Plak kaydı güzel.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?