Müzik & Etkinlik Keko şarkısı dinledim bir şey fark ettim haklı mıyım? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Arsız bela adlı ünlü kişi, aslında yakışıklı çocukmuş sesi de güzel, neden isyankarlı bağırmalı şarkılar yapmış ki, tipi de düzgün Keko şarkısı dinledim bir şey fark ettim haklı mıyım? Cevapla Çocuk Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
doganburak65 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 96% +1 yıl O dönemde gençlik arabesk rap dinlerdi ve arsız bela bu akımın onculerindendi. Her ne kadar sevemesemde başarısını takdir ederdim 0 14 Yorumla Soran +1 yıl Aynen şimdi de pop söylüyor Yorumla doganburak65 +1 yıl Şimdi duymadım. Bence tadında birakmaliydi😃 Yorumla Soran +1 yıl Yok knk var bilal sonses in söylediği şarkı buna aitmiş Yorumla Soran +1 yıl https://youtu.be/qI-Idtot814 Yorumla Soran +1 yıl https://youtu.be/uc2dxm1-zZI Yorumla doganburak65 +1 yıl Başarıları daim olsun ne diyelim Yorumla Soran +1 yıl Allah bizede kazanç kapısı açsın hep bunlar mı yiyecek biraz da biz Yorumla doganburak65 +1 yıl Sende rap yap. Çabuk parliyorlar Yorumla Soran +1 yıl Ver parayı yapıyım kolay mı Yorumla doganburak65 +1 yıl Sesine guveniyormusun Yorumla Soran +1 yıl Çoğunun sesi güzel değil evet güveniyorum Yorumla doganburak65 +1 yıl Aslında çokta paraya gerek yok. Sosyal medyadan takipçi sayin çok olursa her an patlayabilirsin. Ama önce sana sahne ismi bulmak lazim Yorumla Soran +1 yıl Ünlükarı nasıl Yorumla doganburak65 +1 yıl Yok ne çok sıradan. Daha orjinal bir şey olması lazım. Ünlügacı olabilir Yorumla
Я-Вала Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İyiki pop yapmamış 🌸 arabesk dinlemem ama pop daha iğrenç geliyor 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Şimdiki şarkıları pop tarzı Yorumla Soran +1 yıl https://youtu.be/OYFjR5s0l3o Yorumla Я-Вала +1 yıl Yaa bir ara dinlerim Yorumla
yasinnn22 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Ali metin iyidir asi stayla arsiz bela anlamsiz duygular record djdj 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Tipi iyi dinlemem ama yakışıklı çocuk Yorumla yasinnn22 +1 yıl Bunlara aslinda gizli gizli dinlerken ayip etmisiz. Simdi ki ezel cakal kurttan bin kat daha iyiydi Yorumla Soran +1 yıl Bunlar Anadolu özgü tarzda yaptılar bence, amerikan tarzı olmadığı için, yadırgandılar, 2011 li seneler de ünlülerden bile ünlüydüler Yorumla yasinnn22 +1 yıl Benim idolüm funndy 'di ve hala dinliyorum. Yorumla Soran +1 yıl https://youtu.be/OYFjR5s0l3o Yorumla Soran +1 yıl Yeni tarzı pop Yorumla
alex4guson Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 98% +1 yıl tipi bilmem de zaten türkücü bu sesi güzel gerçekte 0 0 Yorumla
carsngirls Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Gençlikti o meşhurdu ordan yürüdü.Arsız bela rapin babası çünkü rapin anasını s, neyse. 0 0 Yorumla
WhowaS Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 69% +1 yıl 😂 keko olduğu için olabilirmi 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Kanka Keko tipi de yok bence düzgün tipi Yorumla
Tost-Mühendisii Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl Eskiden bende dinlerdim 😃 0 13 Yorumla Soran +1 yıl Bence Keko da değillerdi be o zaman emoluk tarzı meşhur du hshsh Yorumla Tost-Mühendisii +1 yıl Aynen öyle Tripkolik Funndy falan vardı ne günlerdi ya 😃 Yorumla Soran +1 yıl https://youtu.be/OYFjR5s0l3o Yorumla Soran +1 yıl Yeni şarkıları hep pop Yorumla Tost-Mühendisii +1 yıl Tarzını değişmiş eski tarzı daha iyiydi 😃 Yorumla Soran +1 yıl Hiç yaşanmamış ama Yorumla Soran +1 yıl Yaşlanmamış Yorumla Soran +1 yıl Şimdi 35 40 arası desek hshsh daha genç duruyor Yorumla Tost-Mühendisii +1 yıl Sen hoşlandın bayağı belli 😃 Yorumla Soran +1 yıl Yakışıklı çocuk ama öyle değil mi Yorumla Tost-Mühendisii +1 yıl Evet öyle Yorumla Soran +1 yıl Şimdi zengindir bu bana bakar mı Yorumla Tost-Mühendisii +1 yıl Güzelsen bakar parayla olmuyor bu işler Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Çinçine git çok var 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Bunda Keko tipi yok fark edersen Cevap sahibi +1 yıl Bana gore var ama göreceli kank kara kaş kara sakal acık ten yaksııklı kaslı ırı yapılı bırılernı begenıossn daha iyisi vardır Soran +1 yıl Elit tipi var bence ya Cevap sahibi +1 yıl Gomlek gydıgı ıcndr senın yas kac
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
O dönemde gençlik arabesk rap dinlerdi ve arsız bela bu akımın onculerindendi. Her ne kadar sevemesemde başarısını takdir ederdim
Aynen şimdi de pop söylüyor
Şimdi duymadım. Bence tadında birakmaliydi😃
Yok knk var bilal sonses in söylediği şarkı buna aitmiş
https://youtu.be/qI-Idtot814
https://youtu.be/uc2dxm1-zZI
Başarıları daim olsun ne diyelim
Allah bizede kazanç kapısı açsın hep bunlar mı yiyecek biraz da biz
Sende rap yap. Çabuk parliyorlar
Ver parayı yapıyım kolay mı
Sesine guveniyormusun
Çoğunun sesi güzel değil evet güveniyorum
Aslında çokta paraya gerek yok. Sosyal medyadan takipçi sayin çok olursa her an patlayabilirsin. Ama önce sana sahne ismi bulmak lazim
Ünlükarı nasıl
Yok ne çok sıradan. Daha orjinal bir şey olması lazım. Ünlügacı olabilir
İyiki pop yapmamış 🌸 arabesk dinlemem ama pop daha iğrenç geliyor
Şimdiki şarkıları pop tarzı
https://youtu.be/OYFjR5s0l3o
Yaa bir ara dinlerim
Ali metin iyidir asi stayla arsiz bela anlamsiz duygular record djdj
Tipi iyi dinlemem ama yakışıklı çocuk
Bunlara aslinda gizli gizli dinlerken ayip etmisiz. Simdi ki ezel cakal kurttan bin kat daha iyiydi
Bunlar Anadolu özgü tarzda yaptılar bence, amerikan tarzı olmadığı için, yadırgandılar, 2011 li seneler de ünlülerden bile ünlüydüler
Benim idolüm funndy 'di ve hala dinliyorum.
https://youtu.be/OYFjR5s0l3o
Yeni tarzı pop
tipi bilmem de zaten türkücü bu sesi güzel gerçekte
Gençlikti o meşhurdu ordan yürüdü.
Arsız bela rapin babası çünkü rapin anasını s, neyse.
😂 keko olduğu için olabilirmi
Kanka Keko tipi de yok bence düzgün tipi
Eskiden bende dinlerdim 😃
Bence Keko da değillerdi be o zaman emoluk tarzı meşhur du hshsh
Aynen öyle Tripkolik Funndy falan vardı ne günlerdi ya 😃
https://youtu.be/OYFjR5s0l3o
Yeni şarkıları hep pop
Tarzını değişmiş eski tarzı daha iyiydi 😃
Hiç yaşanmamış ama
Yaşlanmamış
Şimdi 35 40 arası desek hshsh daha genç duruyor
Sen hoşlandın bayağı belli 😃
Yakışıklı çocuk ama öyle değil mi
Evet öyle
Şimdi zengindir bu bana bakar mı
Güzelsen bakar parayla olmuyor bu işler
Sesin güzelse sana rap yazabilirim
Bide türkü söylüyo ki çok iyi
Çinçine git çok var
Bunda Keko tipi yok fark edersen
Bana gore var ama göreceli kank kara kaş kara sakal acık ten yaksııklı kaslı ırı yapılı bırılernı begenıossn daha iyisi vardır
Elit tipi var bence ya
Gomlek gydıgı ıcndr senın yas kac