18 yaşındayım, Sagopa Kajmer dinliyorum diye ergensin diyorlar. Ergenlikle bir alakası var mı bunun?

Sıkı bir sagopa kajmer dinleyicisiyim sürekli ergensin sagopa kajmer dinliyor ergen gibi vs kelimeler kullanılıyor bana karşı ben 18 yaşındayım tamam başka bir yerden eleştirin ama dinlediğim şarkılar veya sanatçıların ergenlikle ne alakası var anlayamıyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konular hakkında?
Güncellemeler
+1 yıl
18 yaşında ergenlik döneminde olduğumu biliyor ve farkındayım yanlış anlaşılmasın. 🙏🏻
18 yaşındayım, Sagopa Kajmer dinliyorum diye ergensin diyorlar. Ergenlikle bir alakası var mı bunun?
Cevapla