Arkadaşım ben seviyorum diye Dedublüman konserine bilet almış, gitmesem ayıp olur mu?

Benden habersiz 19 ocakta olan konsere bilet almış açılış 10da ama ben o gün çalışıyorum, iş çıkışı alırım seni gideriz diyor ama zaten benim iş çıkış saatim 10, 12 saat çalışıyorum pert oluyorum hiç gitme isteğim yok onun zevkine hitapta etmiyor normalde gidesim çoktu ama yorgunluk gözümde büyüyor çok mu ayıp olur bilmiyorum bahane bulmak istiyorum ya da gidip 2 saatte olsa dursam mı 🙄

Güncellemeler
+1 yıl
Yarın 1-2 saatte olsa gitmeye karar verdim, sakin olun linç tayfa
Güncellemeler
+1 yıl
Püğğ size o kadar linç yiyince harbi ayıp olur dedim gittim 2 buçuk saat durdum mikemmel eğlendim sonra 3 bira içtim, biralar bayat çıktı zehirlendim işime gidemeyip rapor aldım sizin aklınıza uyanın ben shhs
Arkadaşım ben seviyorum diye Dedublüman konserine bilet almış, gitmesem ayıp olur mu?
Cevapla