Altın Kelebek ödüllerinde En İyi Rapçi ödülü Sefo'ya geldi <3 Siz parçalarını dinliyor musunuz?

Evet, çok seviyorum. Dinliyorum.
Hayır, bana hitap etmiyor.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Altın Kelebek ödüllerinde En İyi Rapçi ödülü Sefo'ya geldi <3 Siz parçalarını dinliyor musunuz?

Rapçi olmaması dışında bir problem yok🤦
Ya kendilerince yeni bir tarz oluşturdular söylüyorlar. Şarkıları anlamsızda olsa ritmiyle ve akışıyla kendini dinlettiriyor seviyorum açıkcası
Ama rap yaptıklarını düşünmüyorum. En iyi rapçi ödülü alması baya saçma olmuş bu yüzden
En iyi çıkış yapan vs. alsa yine olabilirdi
Rapçi olmaması dışında bir problem yok🤦
Ya kendilerince yeni bir tarz oluşturdular söylüyorlar. Şarkıları anlamsızda olsa ritmiyle ve akışıyla kendini dinlettiriyor seviyorum açıkcası
Ama rap yaptıklarını düşünmüyorum. En iyi rapçi ödülü alması baya saçma olmuş bu yüzden
En iyi çıkış yapan vs. alsa yine olabilirdi
Bildiğim kadarıyla halk ve jüri oylamasıyla seçildi. Eğer seçildiyse vardır elbet bir bildikleri. Rap müzik pek dinlemem ama ben bile adını sıkça gördüm en çok dinlenilen şarkılar listelerinde.
Keyifli paylaşımlar dilerim 🍀
Bu cocuk neden bilmiyorum en bastan beri bana Suriyeli gibi geliyor. Tarzi, giyimi vs vs vs. Sadece konusunca aha Türkmüş goruntusu veriyor. Tarzı ve sarkilari bana %1 bile hitap etmiyor. Popüler olma ile iyi olmayı aynı kefeye koymuyorum ben. Bu arkadas evet Popüler.
🤣🤣
🤭🤭🤭
Cevap
93Cevap
Hayır rast gele bir yerde çıktıysa dinlemişimdir ama onun dışında aklı gelip hiç dinlemedim..
boomersın normal
Hepsini değil ama dinlediğim 4-5 tane şarkısı var. Bilmem ki şarkısı zamanında her gün aralıksız dinliyordum, bayılıyordum.
Hayır, bana hitap etmiyor.
Sefo ödülü hak etti. Ben çok beğeniyorum sesini, giyim tarzını, karakterini vs çok kral adam.
Şu tipleri görmekten gına geldi. Hiçbirini dinlemiyorum. Kaliteli müzikler dinliyorum.
Dinlemiyorum ve beğenmiyorum da. Ses bile kendinin değil gibi tamamen oynama var gibi değişik bir ses tonu, yapay. Öyle bir artısı da yok. Sokakta görsem tanımam belki.
Iğrenç şarkıları var öncelikle bu adam rap bile yapmıyor. Saçma sapan sözler geçiyor şarkılarında isabelle yo nedir? Popüler olması en iyisi olduğu anlamına gelmiyor. Hiç sevmem zaten kendisini kasıntı bir tip her şeyden prim kasıyor. Bunu dinleyen de gelip şarkı dinliyorum demesin gerçek sanatçılara hakaret resmen.
Katılıyorum can3131
Sefo yılın en ses getiren şarkıcısı falan ödülünü alsın anlarım da yılın en iyi rapcisi nedir yahu. Bu çocuk rapci değil ki yılın rapcisi ödülünü alsın. Garip bir ödül.
Yeni imajını sevdim şarkılarıda güzel ama arka planı olsun dansçıların dansı olsun bana basit kaçtı daha canlı hareketli ve büyük organizasyonla daha fazla emek harcanabilirdi gibi geliyor. Amerika da düzenlenen ödül törenleri her zaman çok şaşalı çok hoş mesela
Hem Spotify hem yt music'de yılın en çok dinlenen şarkıcısı olan, her iki listede de ilk 10 şarkı arasına iki şarkısını sokan uzi varken sefoya gitmesi baya ayıp olmuş
Türkçe rapte hatırladığım ve dinlediğim sagopa vardı bilmiyorum rapçi mi artık ama son zamanlarda herkes rapçi oldu ülkede ben türkçe rap dinlemiyorum kulak tırmalıyor bence
Bana pek hitap etmesede yaptığı tarzda gayet başarılı ve tüm şarkıları bir dönem gençler arasında hit olan birisi, başarılarının devamını dilerim valla ne diyim.
Severim bir kaç parçasını. Ayrıca oldukça sempatik 🫶
Sefo ne ola ki 🤔 sefaletin kosaltılmıs hali falan mı?
Rap , T-rap dinleyip kendıme saygısızlık yapamam
😄😄😄
Rap Dedin mi ülkede
Ayben başkan
Ceza
Sagopa
Dr fuchs
Mehmet borukçu
Aklıma geliyor benim
Trapi sevmiyorum
Getir o enseyi öpücem. Bu yorumu arıyodum.
Sago ceza tarafını seçmeden, hepsinin aynı anda bileğini kaldıran bi yorum.
Uzi varken bu keklik olur sadece
Zaten bu panten ödülleri hak edene degil biraz siyasi verilen bir ödüller
Sefoyu dinlerim evet zaten dinlememek ne mümkün her yerde çalınıyor 😃ama bence bunu Patron hakediyordu
Ceza ile sagaponun acilen birlikte parça çıkarmaları gerekiyor yoksa bu durum hiç duzelmiyecek bir daha
O kilik koyafet neydi oyle yaw oturdugum. yerden baskasi adina utandim. Yani kiyafette bisey var mi bilmem de adam o kiyafeti giyebilecek son tip beralde hiç mi taşıyanaz bir insan bi stili. Bu kadar mi emanet durur komik durur.
Sefoyu daha hiç dinlemedim desem doğrudur. Tanımıyorum bile. Zaten rep dinlersem tek Cezayı dinlerim
şu şekil onlara konmuşma yapardım
Bunun şarkıları rap değilki kafasimi güzel bunlarn 😂
Bı şarkısını dinliyorum arada genel olarak sevdiğim bir sanatçı dehik
Dinlerimmm , bu ara kördüğüm'e takılmış durumdayım
Benim gözümde ne şarkıcı ne sanatçı.
Çapulcunun teki..
Şu şekle giyime bak bide söylediği şarkıların anlamsızlığına, sanat ne hale geldi
Sefo'nun şarkılarını dinliyorum.
En sevdiğim şarkısı
1. İsabelle
2. Gümüş gerdanin da
Ödülü aldığı kategori yanlış. Zira yaptığı müzik türünün adı Rap değil.
Pek bilmem pek dinlemem bana hitap etmiyor gerçekten
Kendisini de sarkilari kadar cok severim hakediyor🌸
Evet hakettiği düşünüyorum çünkü 2021 2022 en çok sefonun şarkıları trend olmuştu 😊🤷
Dinlemiyorum ama bangır bangır heryerde çaldıkları için duyuyoruz sagolsun ve bunun neresi Rapci?
Her konuda halleti son dönemlerin en iyi çıkışını yaptı.
Bu yaşımdan sonra bi sanatçı hayranı oldum. Bir insanın her şeyi mi çeker 🙄
bi tek şanışer dinliyorum onun dışında rap sevmem saçma sapan çoğu
Bana hitap etmiyor pek ama şarkısı çok popüler oldu, bu kapsamda başarılıydı en azından
Bu insanları sanatçı ve şarkıcı yapanın veya dinleyenin kendisine saygısı yoktur.
Hiç dinlemedim ve dinlemeyi de düşünmüyorum türkçe şarkı sevmem
Ceza, norm ender ve diğerlerine ayıp etmişler gerçekten.
Rap değil. sözleri saçma aslında.. ama kulağa hoş geliyor. sürekli dinlenmez bence 1-3 hafta içinde dinleyemiyorum, siliyorum 🙃
Rap diyince sagopa🫶🏻
1-3 hafta dinliyorum sonra siliyorum olacaktı o
Anlık güzel yaniiii
Bazı şarkılarını biliyorum ama kendisini sevmiyorum
Sadece sefoyu değil, hiçbir rapciyi sevmiyorum ben, daha doğrusu rap müzik sevmiyorum
Hic kimse hak ettiği ödülü almıyor ve hiç kimse hak ettiği yerde değil bu ülke de
Eminem ,50cent falan dinlerim o ne öyle sefo uzi cakal dağ kadrosu gibi
Sadece bilmem mi o da yani her yerde duyduğum için kulak aşinalığı
Hayır şimdiki rap şarkılar çok kötü şimdiki ergenlere sesleniyorum eski rap şarkıları dinleyin
"sefo'nun kim olduğunu biliyor musunuz" diye sorsana önce :D
Şarkıları gerçekten aşırı derecede saçma, ama televizyonda çıkınca da dinliyorum.
seviyorum şarkılarını ama odul alacak kadar başarılı görmüyorum ülkede daha iyi rapciler var bence
koyunun bulunmadığı yerde keçiye abdurrahman çelebi derler, olay tamamen bundan ibaret
the weeknd, chase atlantic, lana del rey, james arthur falan dinlerim
Rapçi demiş sefo dinliyo musunuz demiş sen lana diyosun ahajahha lana banana eskiden dinlerdim ama artık flop queen
komik mi.. ben dinlemiyorum tarzım bu demek istedim yani asıl senin bu lafların komik knk PUHAHAHAHA
Lana banana dinlemene güldüm
Başarılı bir şarkıcı ama şarkıları bana hitap etmiyor
Dinlemiyorum açıkçası ödülü hakettiğini de sanmıyorum.
İğrenç ve zevksizin teki. Çok rap dinlemem lakin böyle aptalların ödüle layık olmadığını bilecek kadar da donanımlıyım. Nasıl bir zevksiz bunun şarkılarını dinler ki? Kekonun/Kezbanın önde gideni olsa gerek.
kucumsemıyorum hor görmuyorum ama ogrenmek ıstedıgım hangi düşünce tarzıyla bu şarkılr dınlenır kı !!!
Heryerde torpil olduğu gibi bunda da vardır bir torpil
#Hükümdar
Bu güzel ödülü bana layık gördüğünüz için teşekkür ederim
şu çapulcu bile adam oldu ya ben bir şey demiyorum artık
Bu adam rapçi mi? Çok saçma ya.
Müzik tarzı bana hitap etmiyor ama izabeellyaa dilime dolanıyor bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?