Bizde ki sıkıntı nedir ne yaparsak müziklerimizi dünyaya tanıtırız?

Bizde ki sıkıntı nedir ne yaparsak müziklerimizi dünyaya tanıtırız?

Hristiyan olmamız lazım ilk önce erol büyükburç yıllar önce bir konuşma yapmıştı grammy müzik ödüllerinde izleyici çok beğenmesine rağmen juriden onay alamadık demişti hatta onay vermemekle kalmayıp sabote bile ettiler türk ve müslüman bir ülke olduğumuz için demişti
O efsane şarkıyı da buraya bırakıyorum
https://youtu.be/ItIpx_0hpzQ
Cevap
6Cevap
Çünkü sanat tüm dünya ya hitap ediyor. ama bizim müziklerimiz tek tip ve türk halkına hitap ediyor
Nedenini bilmem ama hiçbir şeyimizi tanıtamıyoruz.
Çünkü onların tarzına biz ayak uydurmaya çalışıyoruz özentiyiz yani
Böyle şarkı mı olur resmen bozulmuş anlamsız sözler saçma sapan
Ezhel , çakal gibi soytarılar ile mi 😂 autotune olmasa aç kalacak insanlar bunlar
Hakikaten güzel soru ama ben cevap bulamadım şimdi bütün gece bunu düşünürüm bide üstüne uyuyamam" ulan hakkaten niye" diye hiç iyi olmadı bu jdbfbfjcjcjncjgjvj
O zmn düşün cevabını yarın verirsin çünkü bende bilmiyorum sorunun cevabını 😅
Reklam yapmasını bilmiyoruz, kaliteli sanatçıları azaltıp iğrenç olsa bile popüler olanı destekliyoruz dünyaya nasıl açılalım ki
Yabancı müzik şirketleriyle yarışabilecek şirketlerimiz yok
Çünkü hepsi hep aynı ritim... Anlık para kazanmak için üretilen müzikler...
Yabancılar kazandıkları parayı yine sahnelerine yatırıyor ve müzik için kullanıyor bizimkiler ise zevklerine harcıyor müzikal bir çalışma yaptılar da dünya mı istemedi bence bunun din ırk la ilgisi yok
hiçbir şeyimizi tanıtamıyoruz.
Gittikçe kalitesizleşiyor çünkü
Paran güçlü değil çünkü beybi
Tarkan var yeter
Tanınanlar var.
Dünya Tanışması için
Erii eriii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?