Türkiye de yapılan şarkı yarışmaları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Türkiye de yapılan şarkı yarışmalarını yeterli bulmuyorum özellikle de TV de yayınlananları. Bence ses değerlendirmesi yapacak olan jürilerin ses sanatçısı olmaları şart. Öbür türlü güzel bir değerlendirme yapamıyorlar. Geçen TR de yapılan eski bir yarışmayı izledim. Yarışmaya ses değerlendirmesi için ınfluncerı , stilisti vb. koymuşlar. Jüri hem kendini ifade etmeyi bilmiyor hem de müziğe dair bir bilgi birikimi olmadığı için şarkının söyleniş biçimini değerlendiremiyor. Teknik terimleri bilmedikleri için sadece şarkının duygusunu bana geçiremedi demekle yetiniyorlar 😃 Medya , genç sanatçıları topluma tanıtmakta büyük bir etkiye sahip. Bu etkinin verimli kullanılabilmesi için bu tarz programlara düzenleme getirilmesi gerektiğini düşünüyorum. En azından jüri olarak daha yetkin kişiler seçilebilir 😃.
Türkiye de yapılan şarkı yarışmaları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Türkiye de yapılan şarkı yarışmaları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla