Müzik dünyamıza hiç uğramamış olsaydı sizce nasıl bir hayatımız olurdu?

Müzik dünyamıza hiç uğramamış olsaydı sizce nasıl bir hayatımız olurdu?

Çok sıradan, durağan ve sıkıcı bir hayatta bulurdum kendimi. Müziksiz olmaz... Her anına eşlik edebilecek, her duyguna sözler söyleyebilecek milyonlarca şarkı var. Müziksiz hayat, sağır bir insanın hayatıyla eş gibi. Bana göre tabii...
#selamgençlik 🍀🍀
⭐Müzik yani ritim; hayat oldukça var olur. İllaki ritimler tutulur. Çekilmiyor dünyanın derdi kederi yetmezmiş gibi bir de kendi meselelerimiz. Müzik ve ritim var ve var olacak. ⭐
#tubasueda 🍀🍀
Cevap
8Cevap
Çok sıkıcı bir dünya olurdu
Hiç gelmemiş olması onu tatmamış olduğumuzu gösterir. Tadını bilmediği şeyi arayamaz insan. O yüzden bir farklılık ta beklenemezdi
tadını bilemezdik sanırım o yüzden pek arayacağımızı sanmıyorum.. netice de hiç olmayan bir şeyin ne olduğunu bilemeyiz değil mi?
Tencere tava müzik yapardık. Çingeneler oldukça müzik var olurdu
Anlamsız arabeskçiler isyankarlar, umutsuzluğun pençesine düşmüş kişiler ve alkolikler olmazdı.
Kendimiz çalar kendimiz mırıldanırdık belki..
O zaman sıkıcı bir hayatımız olurdu.
Pandomim baya popüler olurdu
Müziksiz bir yaşam olurdu
Ruhsuz bir hayat
gasvet mng
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?