Müzik dinlerken çok vakit kaybediyorum. Müzik dinlemeyi bırakmalı mıyım?

Müzik dinlediğim zaman 1 saatim gidiyor ve aşırı dansediyorum. ve hayal kuruyorum sanki konser veriyor gibi ya da bir sürü insanın karşısında dansediyor gibi. Sonra bırakıyorum müziği ve yapmam gereken dersler her şey ağırlaşıyor bütün sorumluluklarım tepeme biniyor oysaki ben hep müzik dinlemek isterdim sizce bırakmalımıyım

Güncellemeler
+1 yıl
Annem çok kızıyor dinleyince
Müzik dinlerken çok vakit kaybediyorum. Müzik dinlemeyi bırakmalı mıyım?
Cevapla