YouTube da Rastladım Bu Şarkıya Bazı Çılgınlar 😅 Çernobil 4 Numara Reaktör Özel Müzik Hazırlamışlar Reaktörler Dans Ediyor Diye 😂 Linkini Attım Dinleyenler Nasıl Buldunuz Görüşe Yazarsanız 😉 https://youtu.be/SHbm1HJ9dUI
Çernobil ☢️ 4 numara reaktör özel hazırlanan bu şarkıyı nasıl buldunuz 🎶💥?
Linkte Paylaştığım Şarkıyı Dinledin mi? Peki nasıl buldun 😉😅 Çılgınlar ya Resmen Reaktör le eğlenmişler geçmişler ben de izledim 5 bölümü de yüklü şu an Telefonum da Gerçekten Çok Başarılı diziydi seninde dediğin gibi harika ⭐ Oyuncu Kadrosunu özellikle gerçekleri ile uyumlu hale getirmeyi başarmışlar
Kim sevmez ki? 😊 Benim de çok sevdiğim Diziydi Oyuncu Kadrosu harika Dizide şunu Anladım Büyük Emek var Gerçekte olan Faciayi En İyi Şekilde anlatmaya çalışmışlar özellikle İtfaiyeci Vasily İgnatenko Görünce bi tuhaf oldum son halini adam ne hale gelmiş be radyasyon dan 😥 üstüne yetmiyor çocuğu bile Oluyor En fazla 4 saat Yaşıyor bebek
En İyi Cevaplar