Bildiğiniz Üzere Türkiye de Nükleer Santral Reaktör Kurulması Planlanıyor Daha doğrusu Plan Yapıldı İnşaat Halinde Mersin de Akkuyu Adında Kuruluyor Sizce Bitince Nasıl Tasarım İle Göreceğiz Tahmini Dış Tasarım Olarak Çernobil İle Aynı Olmasını İster Misiniz 😉 İkiz kardeş yani
Çernobile Kardeş Geliyor ☢️ MERSİN Akkuyu Santral Tasarım Nasıl Olur Tahmini Çernobil İle Aynı Olmasını İster Misiniz Tasarım?
Aklıma nedense pancar fabrikası geldi bunlari görünce 😅 saçma biliyorum ama geldi işte 😂 Peki Sence Diyelim Tasarım Çernobil Kopyası olsa nasıl olur dış tasarım olarak
Akılda Kalan Görüntüleri Var Mutasyon Canlılar İnternette Görmüşsündur Muhakkak İnsanın İçini Ürpertiyor Artı 2019 Hbo Yapımı Dizisi var orada Çok Etkileyici
Evet izledim, işte dediğim gibi bina olarak spesifik bir tasarım olmadığı için asla hatırlatanacak detay yok. Sen madem bu konuya meraklısın Ermenistan'daki santrali YouTube'dan bir izlemelisin. Çernobil santrali kadar eski ve tehlikeli. Türkiye Büyük tehdit altında.
Yalnız Şunu Söyleyim Tasarım Olarak Çernobil Yakışıklı Duruyor 😅 Ah O Facia Yaşanmasaydı İşte burada Görüyoruz Ki İnsan Suçu Çernobil İnşa Eden Sovyetler Birliği Geçmişin Bedelini Ödediler Bu dediğimi belgelesini izleyince Anlarsın Kontrol çubukları Tasarımı Hatalıydi Reaktörun Yapısı Allah'tan Diğerleri Patlamadı O zaman Ülkenin tamamının içinden Geçer Haklısın evet Türkiye de Akıllanmıyor Nükleer Reaktör İnşa Ediyor Hayırlısı Umarim bir daha yasanmaz
Umarım Dediğin Gibi Olur Eğer ki MERSİN de Çernobil Gibi Patlama Yaşanırsa Türkiye nin yarısını Yok Bil Böyle Söyleyim Hatırlarsan Çernobil Patlama dan sonra 3 4 Mayıs Tarihleri Türkiye ye Ulaşmıştı Radyasyon Sonra Nasıl etkisini kaybetti Gerçi Türkiye de etkisini Kaybetti mi Onun hakkında bi haber bulamadım
Ana Sayfa > Gündem > Sorular > Çernobile Kardeş Geliyor ☢️ MERSİN Akkuyu Santral Tasarım Nasıl Olur Tahmini Çernobil İle Aynı Olmasını İster Misiniz Tasarım?
En İyi Cevaplar