Düştüm yine Eurovision bataklığına.




Seri yorum beğenip Manga nasıl birinci olamadı yaa diyorum.
Yorumlardan yalnız olmadığıma sevindim.
Düştüm yine Eurovision bataklığına.




Seri yorum beğenip Manga nasıl birinci olamadı yaa diyorum.
Yorumlardan yalnız olmadığıma sevindim.
Eurovision şarkı yarışmasında birinciliği şarkının ya da parçanın kalitesine göre belirlenmiyor. Tamamen politik sebeplerden dolayı ikili ilişkiler olan ülkelere planlı programlı veriliyor. Zaten bir çok devlette bunu bilir. Ve buna rağmen sırf birilerinin ağzını tutmak için katılıyorlar. Türkiyenin birinci olduğu yarışmadada birinci olma sebebi Abd nin İrak a teskere istemesine hayır oyu vermesinden dolayıdır kimse parçayı umursamadı.. Tıpkı güzellik yarışmasında 1. liği Türkiyeye vermelerinin nedeninin Osmanlıyı hezimete uğraştıklarını dünyaya ispatlamak istemeleri gibi
Manga ne yaa? ses yok, müzik yok, bati kültürünü taklit ederek ancak Türkyiede birsey zanediliyor, tereciye tere satiyorlar onuda iyi dahi yapamiyorlar. Madem katiliyorsun, kendi ülkenin kültüründen giyim tarzindan sahne yap, birazda müzik, birazda ses olsun belki birsey olur..
Cevap
11Cevap
Kadının güzelliğine ve şarkının güzelliğine bakın. Kimse şebnem pakeri konuşmaz. 3. oldu ama 1. olması gerekiyordu.
Manga yı severim de şarkısı hiç de güzel değil.
Evett bu şarkı da güzell dinlerimm arada
Eurovision dürüst bir yer değil bence. Sertap açık ara birinciydi, çok başarılıydı ama bence birileri tarafından birinci yapıldı o da. Şarkının sonunda tek göz işareti yapılması masonlarla anlaşmalı olduğunu düşündürüyor bana. Yoksa o sene de biz üçüncü falan olurduk.
Birincilerin üstteki birileri tarafından belirlendiği bir yarışma.
Aslinda derdimiz 1. Olmak ya da neden 1. Olamadik degil. Haksiz yere birisinin kazanmis olmasi. Gercekten 1. Olan bacimizin hakettigine inansaydik maNga'nin kacinci olsugunu umursamazdik
Kesinlikle.
Bu muhabbet ne muhabbeti diyordum çünkü ozaman askerdeydim hiç haberim yok zaten
Fairtale her sene birinci olabilecek bir şarkı. Mükemmel bir eser.
Bu insanların ciddi manada problemi olduğunu düşünmüyom
Çok afedersiniz ama mınakoyim ekonomi vs düşünmekten manganın niye birinci olamadığı pek umrumda olmuyo
Yok biz türkler berbat bir şarkı çıkarsak bile 1. lik bekliyoruz yenilgiyi asla kabullenme yok olay bu
Gecti bugunler artik umursamiyorum eurovisionu
Manga erovizyona mı katıldı
Yeni çıktın mağrandan djfkfkg
Harbiden öyle hissediyorum 😂 mağara soğuktu flora
😄 Geri gir Gookaan buralar sağa göre deel. Fkflg
Beni de alın aranıza benı de kabul edin. Azcıkta ben oynayayım 😂
Randoma bari h serpiştir kız 🥺
Benim glavyede ondan yoğğ fkfkg. Yazıyorum yazıyorum g oluyor 😄
Q klavye F klavye ve Allah kahretmesin o klavyeyi diye 3’e ayrılıyor o klavyeler 🥺 sende ki en son seçenek. Kullanıcı adında ki H’yi ps cafe’de yaptın degıl mı 😂😂
😄😄 Kullanıcı adımı eski telefonumda oluşturmuştum bu yeni telefon beee fkfff
Markası uawei’mi kız yoksa 😂 evet deme cunku inanırım 😃
Evet fkgk.
Nalet olsun aldığım güne bee, keşkee almayaydım pee.
www.instagram.com/.../?igshid=MmIxOGMzMTU=
Yemin ederim şu an böyleyiz bak 😂😂
Ne düyün dayı dkfkg
Bunlar gibi olduğumuza yemin edebilirim aha da kanıtım 😂
Ayüküün mü bubbaa
İğrençleşme az kibar ol fkvk
Videoda ki beyfendi insana sen kaba mı diyorsun?
Auuvvv auvvv diyen biri nasıl kaba olabılır 🥺
😅😅 Doğru söyledin Gokaan djdjff
Google / e-devlet / isim değiştirme enter 🥺
Şunları yapmaya gidiyorum ben
Geç kaldın, o işlerle çoktan son buldu fjfjg
Ömür boyu ölene kadar Gokansın sen Gokan kaal fkfkg.
Aklımda bir şey daha var ama Allah korusun 😂😂
Allah aşkına söyle fjcjv
Mika raun mu ne deli para kazanıyormuş bak 😂😂
Ne alaka anlamladıramadım fjfkgk
Anlama anlama valla sen anlama 😂 herkes anlasın sen kesinlikle anlama 😂😂
Tamam 😄
Kaçıncı oldu ki
2.
Salına salına hiç bir şey yapmadan şarkı söyleyen bir kız oldu.
Hayır etmiyorum hatta birinci olmadığından haberim bile yok. Eurovision veya güncel müzik gruplarını çok takip etmiyorum.
Umursamıyorum. Nihayetinde siyasi bir platform Eurovision.
Bu yarışma tamamen siyasi.
Arada dinleyip o yorumlanır okuyorum ben de 🙄
çünkü iskandinavlar arasında paslaşıyor.
1. olan hiç gğzel değildi manga daha güzeldi
olsun, gönlümüzde birinci
O yıl Lena kazanmıştı ve hak etmişti.
Hiç umurumda değil manga armut 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?