

Tarkan aşkı yüksek katılıma sebep oldu, Tarkan'ın İzmir'in kurtuluşunun 100. Yıl kutlamalarında verdiği Konsere 2 milyondan fazla katılım oldu, toplu taşımada yer kalmadığı kavgalar çıktığı gelen haberler arasında.
Tarkan ve sevenleri için büyük gurur değil mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Evet gurur duyuyorum
Ben hayatımda bu kadar kalabalık görmedim rahat 3 milyon vardı 3 saatte konser alanından çıkabildim
Kalabalıktan çıkamayız diye gitmedik 😱
Ben zor çıktım 1 km 3 saatte yürüdüm
şahsen gözlerimle gördüm kalablaığı harika konserdi
Şanslı 😍🤩
🥰🙂
Çok şanslı hem dee
Bende izmirdeyim fakat gitmedim o kalabalığa girilmez
Ben de gitmedim, gerçekten o kalabalığa girmeyi göze alamadım.
Böyle şeyler bana gurur vermiyor. Eğitim hayatında ilk 5'e girmek mesela daha büyük gurur kaynağı olabilirdi.
Yalniz digerleri hep 2000li yillar oncesi
Yeni bin yilin en kalabalik konseri diyebilirsiniz
Bedava olunca milletimiz adeta sokaklara kadar doluşuyor kdjxjc
Gurur olarak göremedim bilemiyorum👀
Onun gibisi yok. Popstar.
Evet tebrikler Tarkan a 🙂
Harika bir ambiyans orada olmak isterdim.
Bencede harika bir insan
pek ilgimi c3kmiyor artik
Aynen öyle
Harika❤️
Değil gereksiz