
Tarkan'ın 9 Eylül İzmir'in kurtuluşu için verdiği konser dünya tarihine geçti. 2 milyon insanın izlediği konser dünyanın en kalabalık ilk 5 konserinden biri oldu. <3


Tarkan'ın 9 Eylül İzmir'in kurtuluşu için verdiği konser dünya tarihine geçti. 2 milyon insanın izlediği konser dünyanın en kalabalık ilk 5 konserinden biri oldu. <3

Oradaydık. Harikaydı. Ben çocuklarımla gittim, Tarkan öncesinde dj performansını izledik marşlar söyledik ve döndük. Mühim olan, o atmosferi solumaktı... Çocuklarımı bunun bir parçası yapmaktı. Harikaydı.
Tarkan bunu yapınca türkiye laiktir laik kalacak mi ne mutlu bize artık başarıdan başarıya koşarız ülkede o kadar sorun var uğraşılan şeylere bak az etrafınıza bakın savaş kapıda siz zevklerden ödün vermeyin
Cevap
57Cevap
Vallahi mahşer kalabalığı vardı çok yoruldum ama değdi
Amma uzattınız Tarkan'ın sesinden çok muhalif olması ve İzmir'in Kurtuluş günü olması topladı o kadar İzmirliyi oraya... Ses sisteminin berbatlığından bahsediyor herkes. Keramet Tarkanın sesinde değil, muhalif görüntüsü ve İzmir'in kurtuluş yıldönümünde.
O kadar haklısın kiii
Bunun sahte bilgi olduğu ortaya çıktı. 300bin kişi katılım sağlamış. Yine çok büyük bir başarı. Tarkan'ı tebrik ediyorum. Ve böyle özel bir gecede ücretsiz halk konseri verdiği için teşekkür ediyorum
Yayindan izledim görüntüler harikaydı, Tarkanin samimiyeti canlarım demesi, Şarkıların uyandırdığı anılar ve o kadar Kişinin öyle anlamlı bir Günde bir araya gelmesi çok hoş bence ❤️
Baska seyler icin geride kaliriz ahlak konusunda mesela
herşeyi ile mükemmeldi. sadece kordon değil arkadaki kıbrış şehitleri ve ara yollarda komple doluydu. dün gece bir şehir insan komple oynadık
Muhteşemdi acaba kaç para almıştır kim bilir 😂🤔 normal çok kalabalık olması çünkü mega star adı üstünde 😂
@Topraki35 şimdi aklıma geldi sonra internette görmüştüm dediğin gibi almamış başkası oksanunlu alırdı yani helal diyim
@Topraki35 yani 😂 dünya starı gibi hani yabancı ünlüler varya o gibi diyom oda Türkiye'nin mega starı
@Topraki35 evt inşallah Ajda Pekkan süper star Bülent Ersoy da diva İbrahim Tatlıses te imparator 🤔
@Topraki35 ne gibi
@Topraki35 ben yani herkes farkı denmiş demek istedim
@Topraki35 Müslüm Gürses Orhan Gencebay Cengiz Kurtoğlu bunlara da baba deniliyor
@Topraki35 o nesil derken neyden bahsediyon
@Topraki35 herkesin farkli işte şarkı da
@Topraki35 sefo nun isabel şarkısını diyon demi ama o rapçi farkındaysan ceza gibi biraz farkı müziği rep olduğu için olabilir mi sana göre ole olabilir ama başkalarına öyle değildir renkler ve zevkler tartışılmaz bana göre o şarkı güzel şarkıcıya göre de güzelmiş demekki cikartmis şarkıyı
@Topraki35 renkler ve zevkler tartışılmaz diye bir söz var bilmiyon mu olabilir herkesin düşüncesi aynı değildir
@Topraki35 olabilir herkes begencek begenmicek diye bir şey yok😒😏
@Topraki35 🤷
@Topraki35 herkesin ruhu farklı sonucta
Rica ederim seninde benim yorum a cevap için teşekkürler
Adam dünya starı normal değil mi, şaşılacak bir şey yok. İnsanlar da özledi böyle ortamları... Tabiki akın olacaktı...
Pek sevmem kendilerini o yüzden konseri de beni enterese etmiyor 😂
Harika bir konserdi. Tesadüf eseri 2. sahne tamda benim odamın karşına kuruldu
Bu cumhuriyet ve domokrasiye bağlılığın büyük bir göstergesi.
Efsane bir organizasyon oldu. Ön sıradan izleyebilme fırsatı elde ettiğim için çok şanslıyım.
Aynı yerde aynı konseri Hakuk Levent verse 3 milyon neti vardı
Katılmak isterdim üzüldüm. yurtdisina gittim işlerimiz için
kesinlikle şahaneydi ama baya kalabalıktı cidden ordayken bile yoğunluğu hissediyor insan
yok değil gerçi ilgimide çekmiyor bravo covid 19 system bildiri 100%1000 saldırı başlasın
Gerçek değil gidinde dünya çapında konserlere bir göz atın
Bunlar abartı ve bu seyleri boyle abaryıp kutlamak bize sadece zarardır
hadi ordan git
Gidin bakalım. nereye varacaksınız boyle
vay be bu kadar olabileceğini tahmın etmezdim, mükemmel o halde
İzmirde olmak istedim mükemmel görüntüler şahaneydi
orada olabilmeyi çok isterdim her ne kadar Tarkan dinlemesem de güzel ortam olmuş
orada evi olanlar balkonlardan rahat rahat izlemiştir 😂 tabii ki açı uygunsa
tarkan abartiliyor. gidene de bir sey demiyorum tabi eglenmek. herkesin hakkı
Üst üste paket gibi olmuşlardır o kalabalıkta nasıl eğlendiler onu merak ediyorum 😬
İnstagramda gördüğüm halde bile çok etkilendim
orada olmak isterdim
10 numara konserdi emeği geçenlere teşekkür ederiz.
Hayir o insanlari tek tek saymislarmi nerden biliolar
Konuşulur artık 1 ay bu da Corona yayıldı elbet orada
Takip etmedim ama öyledir tarkan insanları aidiyet ortamında birleştirmeyi seviyor değerlerin yitip gitmesine izin vermeyen bir sanatçı
İzmirin yunandan kurtuluşu kutlanırken, yunana bir hakaret edemeyenler izmiri kurtaranlara hakaret etti. Ne acayip. :)
İzmiri kim kurtaranlara hakaret etti pardon bir aciklarmisin
Ayyy evett benim kuzen İzmir'de. Oturcak yer bile bulamamuşlar :D
Ben İzmir’de olmadığın için canlı yayın izledim. Çok beğendim, çok keyifliydi.
gidemedim. Ama gördüğüm kadarıyla süperdi. Tebrik ediyorum.
2 milyondan çok var. Yarısı biletsiz seyirci
iğne atacak yer yoktu ama değdi
Şahaneydi orada olmak isterdim
Gidemedim ki cjdmflföf
Tarkan baby bunu hak etti
kız hepsi seninmi,
şarkısını söyledimi
Amma abarttınız alt tarafı konser kuru gürültü
20. ci yüzyılın en büyük konseri
İzmir’de olabilseydim keşke
orada olsaydım keşke :(
Abartı şeyleri sevmiyorum bilmiyorum
Tarkan işini biliyor doğrusu
Onun gibisi yok ki başka.
orada olmak isterdim bruh
Evet ben de oradaydım
Çomarlar kuduruyo dünden beri. Engelleyemediler
Keşke olabilseydimm😭😭
İyi bir aktivite olmuştur.
Ben izlerken keyif aldım
Müthişti. Tarkan 5 kuruş da para almamış.
Oradaydım mükemmel bir konser oldu
Her yerde bu konserin yankıları😂 var
Eminim guzel olmustur, bi de ucretsiz eheheu
overrated ben asla tarkan dinlemem GYBE varken
Güzelmiş de ben Ankaradadyım bea
Evet insan seli var denize inmişler izlemek için.
Dibime geldi de gitmedim canım gibi çok pişmanım
canım gibi 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?