Günaydın güzel dostlar. Yeni güne 1970'lerin efsane şarkılarını paylaşarak başlayalım mı?

Ben Boney M grubunun meşhur Rasputin şarkısının Şef Erhan Shukri yönetimindeki orkestra yorumunu paylaşıyorum. Solistlerin adını bilmiyorum ama erkek solist hayatımda duyduğum en temiz Bas-Bariton seslerden birisi. Tabi bu şarkının müziğinin bizim Üsküdara gider iken şarkımızdan araklama olduğunu da söylemeyi unutmamak gerek.

Günaydın güzel dostlar. Yeni güne 1970'lerin efsane şarkılarını paylaşarak başlayalım mı?
Cevapla