Günaydın güzel dostlar. Yeni güne sevdiğimiz şarkıları paylaşarak başlayalım mı?

Benden bir Kaan Boşnak şarkısı gelsin. Şimdi gelsem sana zaman ötesinden
Sesinden öpsem ya da nefesinden
Nefesinden öpemediğiniz sevdiklerinimize ve onlar için harcağımız nefeslerimize…
Galiba bu şarkıyı son kez dinleyeceğim bugün
Günaydın güzel dostlar. Yeni güne sevdiğimiz şarkıları paylaşarak başlayalım mı?
Cevapla