Ne zaman kendi kendinize şarkı söylediniz ya da sevgiliniz için?

Ne zaman kendi kendinize şarkı söylediniz ya da sevgiliniz için?

En son bugün bu şarkıyı sesli bir şekilde söyledim. Hem söyledim hem bir yandan ütü yaptım 🤦♀️
Bir erkeğe diyeceğim tek şarkı 00 :00 da iyi ki doğdun sevgilim olur.💌
İkinci duruma gelirsek geçen hafta bir şarkı bestelemiştim onu söylüyordum. Kimse pek bilmez edebiyat kadar müziğe yatkın bir yapım var aynı zamanda. 🎼✨
Ooo çıkar piyasaya
Sevgilin içinde söylersin birgün inşallah
Almayım böyle iyi. 💆🏻
Glfufb peki elbet bir gün olacak ama keyifli geceler
Cevap
6Cevap
Bugün doğum günün kutlu olsun sevgili diye kulaklarını tırmaladım🤦😄
nice seneleriniz olsun 😊
2 yıldır arkadaşız, 7 aydır sevgiliyiz. Bakalım sürdüğü kadar artık.
Kendim için söylemiştim
thenk youuu
Kendime ve çevreme modum yüksekken hep konser veriyorum😃
Sağolsunlar sesim kötü olsa da güzel diyorlar😂
belki sesin güzeldir
Normal😂
İlk şarkı söylediğimde kim bu iğrenç sesli diyerek kendimi bıçakladım
gşghdjv
Her zaman söylerim sesim de fena değildir. 😅 Keyifli geceler..
hangi şarkıyı söylediniz en son
her zaman söylüyorum ben şarkı, biraz önce bile mırıldanıyordum.
hangi şarkıyı
Bugün içinde sık sık oldu herhangi biri için söylemedim.
hangi şarkıyı
baştan sona sırala gdjgskdx
thenk youuu
Bir süredir şarkı söylemiyorum onu fark ettim
aa neden söylemiyorsunuz
Bilmem
Hep yaptığım bişey bu az önce söylemiştim. Baya keyifli oluyor ya 😄
hangi şarkıyı
Sefo, Bilmem Mi?
En son rakı masasında Duman grubundan bir şarkı söylemiştim
Canım sıkıldıkça söylerim ben şarkı sesimde güzel bazen sofrada okuduğum oluyor ne isterlerse sevgilime de okuyorum
hangi sarkıyı söylüyorsuz en cok
Bir kac dk once 😀hep sarki soylerim insanlar bikti
Sesiniz güzel mii
Ehh sarkı söyleyebiliyorum😀
2 saat önce duşta kendi kendi kendime 😂
hangi sarkıyı
gsvsx thenk youu
Rica ederim
3 sn önce: Şarkı söylemekten sesim kısılıyor. (Bağırmaktan değil - Çenemin durmamasından)
Habgi sarki
Şu sıra: I Need A Doctor, Dr. Dre ft. Eminem, Skylar Grey
Az önceleri söylüyordum bir şeyler 😅
hangi sarkıı
tesekkür ederim
2 saat oluyor
hangi şakıyı
Özlem Taner - Yolumuz Uğradı
Daha dün gece söyledim kendi kendime.
hangi şakıyı
Hergun söylüyorum şarkı benim icin
Habgi sarkiyi soyleidn en son
Don bebeğim. Tarkan
Kendi kendime her gün söylüyorum
hangi şarkıyı söylediniz en son
Nil Karaibrahimgil çok canım acıyo
Sevgilim yok sizin var mi bthccc
bir kere sevmenin bedelini bir daha sevmemeyle ödedik
ok.
benim yokkk
Her zaman söylerim daha dün akşam söylüyordum :)
hangi şarkıyı
Hep kendime söylüyorum
elbet onada söylersin
Daha dün söyledin aslında
hangi şarkıyı
Birgün aşklar biter
Nefes aldığım her dk. Kendi kendime söylerim ldldldd
Kimsenin kulakları kanamasın diye söylemiyorum :(
o kadar mı yani
Ne yazık ki
Askerde nöbetteyken söylerdim.😀
hang sarkıyı peki
aynaya bakarak kopmalık şarkı söylemek benim gün sonu terapimdir
O kimki şarkıyı haketsin
Ilahi söylemiştim🤦🏻♀️
Eskide kaldı tabii
Ne zama. Kii
Çok oldu eski sev
Dün söyledim, arada söylerim ama tek başıma 😅😅
Bugun
Ne güzel bir fotoğraf koymuşsun
Hiçbir zaman
Ahlaksız dizi shamless
Her gün söylüyorum genelde
Neredeyse hergün
Sevgilim var mı
Bugün
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?