
Bugün kendi kendime iyi söyledim ya ama en son bir arkadaşıma arkadaşım eşşek şarkısını söylemiştim (ses atmıştım)😂🤦

Bugün kendi kendime iyi söyledim ya ama en son bir arkadaşıma arkadaşım eşşek şarkısını söylemiştim (ses atmıştım)😂🤦
Ben hiç söylemedim knk çünkü sesim çok kötü olduğu için hatta gün içinde konuşmuyorum pek kendimi duymamak için :D
Saçmalamaz mısın barış ya 🎈🎈🌺
<3 teşekkür ederim knk 🌺🎈
Hatırlamayacağım kadar uzun zaman olmuş.. Ses tellerimi şarkı söyleyerek eskitmiyorum.. 😅
Ne özel bir sesse artık kim bilir duyan bir daha duymak istemiyordur belki😂
Her gün düzenli 3 şarkı;
Kır çiçeğim,
Bir derdim var,
Sen varsın diye…
Cevap
5Cevap
Sesin güzel söyle diye dublaj kursunda o kadar ısrar ettiler, söylemedim. 🤭
Günün her saati kendi kendime mırıldanırım yaağğnneeee ama kimseye söylemedim. Söylememelıyim 🤣
Her zaman yaparım ama kendi şarkılarımı yazar mırıldanırım daha anlamlı oluyor
15 dakika önce kendi adıma söyledim
Bugün kendi kendime söyledim.
Bu sabah hazırlanırken söyledim.
Ara sıra mırıldanırım..
Bu sabah kendi kendime söylemiştim
Kendime
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?