Eşlik etmek bana daha yakın galiba.
Eşlik etmek bana daha yakın galiba.


Ne şeytanın sesini dinlemeyi severim ne de eşlik etmeyi. Allah'a sığınıyorum.
“İnsanlar arasında, bir bilgisi olmadığı halde Allah yolundan saptırmak için gerçeği boş sözlere değişenler ve Allah yolunu alaya alanlar vardır. İşte alçaltıcı azap bunlar içindir.” [Lokman Suresi 6. ayet]
Sesim kötü (pardon iğrenç) olduğu için dinlemeyi daha fazla severim tabi ki de.
Deme öyle güzeldir bence
Valla kötü
Değildir sanmıyorum çok güzel sesin vardır ya
Şarkı dinlemek daha güzel.
Cevap
12Cevap
Şarkı dinlemek
Ben eşlik etmek için doğmuşum. Ruh gibi olduğum yerde şarkı dinlemeyi sevmiyorum, biraz hareket lazım 😅
Ben eslik edersem sarkici istifa eder o kadar kotuki sesim😂
Eslik etmek. Dinledigim tüm türkülere eşlik ediyorum. Insan neşeleniyor 💜💜🌻🌻
Sesim yakışıyorsa eşlik etmeyi daha çok seviyorum ama yakışmıyorsa dinlemeyi tercih ediyorum.
kendimle dinlemeyi ve bas gitarımla ritim tutmayı riflerimle birlikte kopmayi severim...
Otobüste dinlemeyi severim. Evde daha çok eşlik ederim. Yani ikisi de.
Dinlemek pek dinlememde bazen dinleyecek güzel şarkılar oluyor
Her ikisinide yapmayı çok severim. Eşlik etmeyi sadece yalnız olduğum zamanlarda yaparım ama tabi
ikisni de çok severim ama bazen mooduma göre değişiyor
dinlemeyi daha çok severim..
bana anlam veren bazı sözler oluyor o zamana geldiğinde eşlik etmeyi severim
Her ikisini de severim
Yanlızken ikiside
Bilmesemde eslik ediyorum yani bizde boyle
Eşlik etmek daha keyifli
arabada bazen bağıra bağıra eşlik etmeyi.
sevdiğim bütün şarkılara eşlik ederim
Dinlemeyi
Dinlemeyi
eşlik etmek
İkisidee
Dinlemek
Dinlemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?