Benim kendi müziğimizden sonra, iskandinav ve espanol müzikleri favorim 😊
varsa önerileriniz açığım..
Benim kendi müziğimizden sonra, iskandinav ve espanol müzikleri favorim 😊
varsa önerileriniz açığım..
Bu aralar İngilizce ve Japonca müzikler favorim. Birkaç tane Japonca müzik bırakayım.
https://www.youtube.com/embed/CwkzK-F0Y00https://www.youtube.com/embed/xgH4Ez4ZhLwhttps://www.youtube.com/embed/qw7oS1FBHyIhttps://www.youtube.com/embed/bzUOXxJWzOY Çok teşekkür ederim..
Kill Bill’de geçen şu müziği bırakayım ben de :)
https://youtu.be/yT9zJ2V9lfw
Teşekkürlerr
Cevap
0Cevap
Hintçe müzikler her zaman favorimdir insanı değişik bir hava katıyor mutlaka öneririm Hatta şunları Dinleyebilirsin
-ek baar phir-heer female cover version
-beinthaa
Vay be hint müziği seviyorsun helal bir ilk olmalısın benden sonra 😊😊 @yakamoz184
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?