25 yaşındayım ve piyano öğrenmek istiyorum, öğrenmek için geç mi kaldım?

25 yaşındayım ve piyano öğrenmek istiyorum, öğrenmek için geç mi kaldım?

10 senedir bunun hayaliyle yaşıyorum ve yaşım ilerledikçe daha çok öğrenmek istiyorum ama izlerken bile ne kadar zor olduğunu görmek kendime güvenimi sarsıyor. 10 parmak her biri farklı hızlarda farklı tuşlara çok büyük bir başarı ya. Bu yaşlarda öğrenen birisini tanıyor musunuz?

25 yaşındayım ve piyano öğrenmek istiyorum, öğrenmek için geç mi kaldım?
Cevapla