Yaşım 22 piyano çalmayı öğrenmek için geç mi kaldım?

Eskiden beri müziğe ilgim vardı piyano calmak isterdim hep.. İçimde bir ukte olarak kaldı.17 yasıma kadar köyde büyüdüm köyde okula gittim sonra küçük bir ilçede liseye gittim piyano calabilmek hayalim oldu ama imkanım olmadı. Şimdi üniversiteye gidiyorum cocukluk hayalimi gerçekleştirmek için geç kaldım belki de ama piyano çalmak benim içimde sönmeyen bir ateş oldu daima.. Şu an büyük bir şehirde üniversite öğrencisiyim. Artık bu hasrete son vermek ve hayalimi gerçekleştirmek için kursa gitmek istiyorum. Sorum şu ki 22 yaşında piyano çalmaya baslamak sizce çok mu geç?😥
Yaşım 22 piyano çalmayı öğrenmek için geç mi kaldım??
Yaşım 22 piyano çalmayı öğrenmek için geç mi kaldım?
Cevapla