Merhabalar Herkese 💜
Hepimiz şarkının hikayesini biliyoruz sanırım 😊
Merhabalar Herkese 💜
Hepimiz şarkının hikayesini biliyoruz sanırım 😊
Evet çok severim.
Müziği hareketli olsa da insanın içini cız ediyor bu şarkılar. Hemen aklıma gelen ve en sevdiğim Soner Arıca şarkısı olabilir.
https://www.youtube.com/embed/3fX-1zoBYyoDerbeder de vardı bak onu da çok severim😄
Günlerdir aramızdaki
Sevgimiz hep yalan mıydı
Kapat kapat perdeleri
Bu komedi oyun bitti
Kapat kapat perdeleri
Bu komedi oyun bitti
Gidiyorum bırak beni
Elveda güzel sevgili
Ağlama sil gözlerini
Nasıl olsa oyun bitti
Aşk dolu o beyaz günler
Demek bir hayalmiydi
Mehtapta ılık nefesin
Sona erdi oyun bitti
Mehtapta ılık nefesin
Sona erdi oyun bitti
Gidiyorum bırak beni
Elveda güzel sevgili
Ağlama sil gözlerini
Nasıl olsa oyun bitti
Nasıl olsa oyun bitti
Cevap
4Cevap
Evet seviyorum
O hoş tezatlık hoşuma gidiyor bazı şarkılarda. Ama o ahengi dengeli kurabilmek lazım yoksa komik şeyler çıkıyor ortaya.
Ay çok güzel bu sufhsjdj
Örnek Ankara 'nın Bağları :D Evet seviyorum garip tat veriyor bana.
Güzel bir örnek ahdhsh
Aklıma öyle diyince bir şarkı gelmedi. Bilemiyorum yani
Ben komple hüzünlü şarkıları seviyorum :D
Hayır pek sevmem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?