Şık bence <3

Şık❤️
Eh🤔
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bunun elbise tarzı hep aynı neyini konuşmuşlar



Aradaki farkı bulun? 😅 shdjshs
Hahaha doru
Hülya hep siyah giyiyor ve dekolteleri çok yerinde ve alıcı. Belki biraz renk katabilir ama genel olarak iyi
Cevap
39Cevap
Gayette şık.
Yaşının verdiği olgunluğa yakışmış.
Aşırı güzel
halk gercekten aptal bunun nesini begeniyorlar herkesin kadini olmus yeteneksiz bos biri ne kazandigi parayi hakediyor ne de bulundugu ortami sadece kendisi degil unlulerin buyuk bir cogunlugu oyle kendini bir bok sanan ahmaklardan biri sadece
tek bir sansi var o da allah vergisi guzelligi onu da cok iyi kullaniyor hayatindaki erkek sayisina bakilirsa rekor kirmistir rekorlar kitabina girebilir ne oyunculugu ne de kendisi hosuma gitmiyor
kendini ulasilmaz bulunmaz hint kumasi saniyor gicik ve itici biri bu duruma nasil geldigini herkes biliyor detaylara girmeye gerek yok sanirim guzelligi de abartiliyor ne kizlar var dunyada ondan cok daha cekici ve guzel sanslari olmadigindan hakettikleri yere gelemiyorlar maalesef adalet yok su dunyada

İlk defa öyle giyinmiyor.
Bu sey degil mi gerekirse simit mi yiyecez evet simit yicez gerekirse simit yicez diyen kadin miydi
Son zamanlarda farklı olmak için abuk subuk kıyafet ve aksesuarlar tercih eden ya da çıplak çıkanlardan daha iyi olduğu kesin.. Keyifli günler..
Bu kadını yıllardir böyle görmemiştim Hülya Avşar geri dönmüş resmen
Hiçbir yeteneği olmayan, nasıl ünlü olduğunu bilmediğim bi kadın.
bunların yediğini birleştirsen dünya çevresini 40 kere döner
Ooo Hülya hanım bi simite bir sahne kapılmış hemen , kralsınız valla
Şunu domuz gibi/itici bulan tek kişi ben değilimdir umarım
Simit mevzusundan beri hic sevmiyorum kadinı ya ama ne giysede yakisiyor guzel şık
Samimiyetsiz geliyor kadın bana, itici, bir türlü sevemedim
Kendisini hiç sevmem ama çok şık olmuş bence.
Genç kız olsa neyse diyeceğim de gelmiş 58 yaşına hala saçma sapan kıyafet giyiyor.
Büyükanne olacak yaşa geldi, bazıları o yaşta torun seviyor 😂
Gayet hoş. Palyaço gibi olanlardan asil durmuş
Hülya Avşarı sevmiyorum
Bana bu kadının varlığı gereksiz geliyor
Bazıları gibi çıplaklığı göze sokmamış gayet şık.
Kesinlikle çok şık 🖤
Çilingiroğlundan beri o bacak hep açık zaten
Sevmiyorum ilgilenmiyorum
Çok da kötü değil zevk meselesi.
Gayet şık bence muazzam bir elbise
eh işte üst kısmı kapalı olsa güzel olurmuş
güzel kadın valla
Sevmiyorum ama güzel olmuş.
Kendisini sevmem ama kıyafeti yakışmış
Güzelliğini kaybetmiş artık yakışmıyor bu kadına bir şey
Ya hala devam ediyor mu
Bence Yakışmış Nede Olsa Hülya Avşar 👍😉
Bu kadını zerre sevmiyorum.
Aşırı derece de mükemmel
hülya avşarı sahneye çıkarmak bile öhgğ kusacam
Sudokuya odaklansın bence artık
sensiz kaldım hülya Avşar
Normal sananda shakira beyonse. Gibi cıktı
Bu kadın her zaman sık bence
şık buldum ben..
Bu kadın ne zaman bitecek 60 yaşında vücuda bak
60 da taş gibi
Zerre ilgilendirmiyor
Eh işte.
Sade şık
Kendisini sevmem ama şık olmuş
Çok hoş
çok cesur yaaaağğğğğ
Son çırpınışları.
Beğendim
Normal elbise iste
Yaşına göre çok şık
Şık derim
Kötü
cok hos
İyi idare eder
Valla ben konuşmadım
Hep aynı tarz normal
Muh te şem
Güzel
yakışmış güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?