Adamın karizmaya bak allam dibim düştü
Dünya bu videoyu konuşuyor: Çellist Hauser’den Tarkan yorumu
— Odatv (@odatv) July 13, 2022
Adamın karizmaya bak allam dibim düştü
Dünya bu videoyu konuşuyor: Çellist Hauser’den Tarkan yorumu
— Odatv (@odatv) July 13, 2022
Ben tek kelimeyle Ba-Yıl-Dım.
Çello çoook severim zaten, sinirli, stresli, üzgün, mutsuz, huzursuz olduğum zamanlar açar keyifle dinlerim.
Tarkan'ın şimarık şarkısı gerçekten çok güzel olmuş, farklı bir tat farklı bir haz aldım.
Canım sıkıldıkça açar dinler mutluluk dolarım artık. 🤩❤️
İzlemiştim videosunu çok beğendim. Hauser'i bu video ile tanıyanlar olduğunu düşünüyorum. Diğer çalışmaları olan Adagio ve La la land'ı da mutlaka dinlemenizi öneririm onlarda çok güzeldir
Geçen gün arkadaşlarla okeye gittim. Baktım sohbet ediyorlar. Ne konuşuyorsunuz dedim. Çellist Hauser'in Tarkan yorumunu konuşuyoruz dediler. Bende izledim gerçekten çok keyifli ve kaliteli olmuş.
Cevap
38Cevap
Ben çok begenemedim. Güzel çalmış ama adamin mimikleri itici geldi😄
Bence güzel olmuş
Bir de bunu dinleyin
https://twitter.com/alper0250y/status/1546888938601807876?s=21&t=xjbkVuLlZU6IKjcbMpctmQ
Homo gibi bir şey yaa. Baktıkça midemi bulandırdı kapadım. Millet müziği değil maymun kılıklı homonun girdiği tipleri konuşuyor bence. Bu ezgiyi çalmakta zor bir şey yok ki. Herkes iki dakikasını ayırsa her enstrümanla çalar.
Hauser tarzı ile klasik müziğe yeni bir boyut, yeni bir farkındalık katmıştır. Yeni nesil tam anlamı ile klasik müziği tanımazken onun bu sempatik duruşu yeni nesile alla alla buda varmış iyimiş yaaa demesine sebep oluyor :)
Yurtdışından iş için görüştüğüm biri var. Proje dosyaları ne durumda diye sordum bana cevap olarak Çellist'in Tarkan yorumunu konuşmaktan vakit bulamadık dedi.
Benim dinim düşmedi ama sanatını sanatkarlığını çok beğendim. Tarkan’ı da tebrik ediyorum. Resmen müzik ihraç etmiş, sabat eseri ihraç etmiş. Gerçek bir milliyetçi. 🇹🇷
Adam bence karizma değil mimikleri aşırı testesteron salgılamış. Ağır çapkın bakışlara maruz kalıyor insan. Müziği güzel.
Evet güzel yorumlamış, ama ben adamı pek beğenmedim karizma değil. Sadece genç kızları etkileye bilir. Kaşı gözü oynayan erkek bana karizma gelmiyor.
insan yerinde duramıyo dinlerken kjgfdh bu arada adama laf eden türk erkekleri de kendinize hakaret etmiş oluyosunuz çünkü adam aynı türke benziyo. Naber ben Murat dese garipsemem iyiyim murat senden naber derim
Güzel olmuş, çok popüler parçaların böyle değişik yorumlamaları yapılır, iyidir. Bu da iyi olmuş.
müzik kulağımla dinlediğimde adam tam bir virtüöz.
görünüş olarak ''karizma'' diyemiyorum.
Karizma dan çok eğlenceli olmuş çekicimi diye bakarsam itici olmuş ama ben eğlenceli olduğunu düşündüm o kadar.
güzel amma ve lakin telife takılmıyor mu bu ya? dava açsak sağlam kazanırız...
işte bu da anca benlik bi yorum oldu..
Karizmaya mı bak 😂 dibin mi düştü 😂 Klasik Müzik severiz de bu adam resmen komedi mimikleri vs. Komik :)
Adam çok itici geliyor bana ya sevemedim bir türlü ama çok hoş olmuş müziği
Offfdffd diyorum yorumu boş ver lokum gibi çocuk 😀
Daha iyi bi lokum tanıyorum 😉
Nerede 😀
Bir dk önce bu mesajı yazıyordu😉
Kıyamam sana 😋
Abla yavaş hızınız 200 ü aştı
Sıkıntı yok kontrol bende ablası kurban 😀😀
Kontrolu bıraktım ben direksiyon sende😄
Gel bana gel sen ben surcemmm😀😀
İlk defa gördüm beğendim ve sabah sabah kahkahalara boğuldum. Mimikler filan çok hoş olmuş.
Bu avrupalıların b*kunu görseler dibim düştü diyecekler çünkü yabancı oldukları için 😅😅😅😅
Mimikleri sinir bozucu ama yine de garip bir şekilde defalarca izlettirdi kendini.
aşırı seksi hareketleri izlerken tahrik oldumm🤤🤤
Bak seeeen 😂
Bence başarılı... 😊 Ben de kendi çapımda kalimba çalıyorum... 😊 Müzik güzel bir şey... 😊
Müziğini çok sevdim baya başarılı
Ama o gözler o bakışlar falan🙈
Ohaaaa bu herif bunu mu çalmışş vay anasınıı 😅😅👍👍vlla süperrr
Bu adami cok severim. P*c p*c gulmesi yok mu bide 😅
Bu mu karizma hahahaha 😂
Şanslısın bunun tipinden bolca var beğendiğin birini bulman zor olmaz..
Henüz dinlemedim ama eminim güzeldir, çello herkesin çalabilecegi bir enstruman değil zira
Güzel çalmiş game of throne müzik çellocusu abim
Karizma denecek kadar değil sınırdan teyet biraz. Fena değil çalması.
Adam yakışıklı ve gerçekten güzel çalıyor ama haraketleri Ve mimikleri 🤢
Selam adam sadece karizma diye bu kadar büyültülüyor olay yoksa bunu bütün çellistler calar
Elinizdekilerin kiymetini bipmeyip erisemeyeceginiz adamlara genelde dibiniz dusuyo 😂😂
Aman birine de düşmeyin 🤪😂😂 güzel yapmış helal olsun.
Çok beğendim ya defalarca dinledim. Adam da göz doldurunca
Dibi düşenler olmuş hayaller Avrupai erkek hayatlar anadolumun güzide şehirlisi 🤣🤣🤣🤣
O Anadolu’nun güzide şehirlisi bunların tırnağı etmez
Herhangi çellocunun çalabileceği bir şey neden bu kadar olay oluyor ki bu ülkede
Adam çok çekici Melodiye dikkat edemiyorum kfkfkf
ufff çok süperrrr
Çello playback gibi geldi 😂
Bu mu karizma aw bu bildiğin coşkun
O karizma işte bizde olmayan
Saçma olmuş be
Şarkının isminin hakkını vermiş
Beni de yorumlasa keşke
mimikleri çok rahatsız edici 😀😀
Davulcu Muhsin emmiyi tercih ederim
Iyi hadi Tarkan'a da gün doğdu
Vites olayını unutmadım😄😄
Bazi mimiklerini itici buldum ama guzel caliyor.
Çello değilde beni calsa
@ak3ar1 yokya. Bu şahsa isinmistim. Başkasını istemem.
@ak3ar1 tabikide
@ak3ar1 Teşekkürler.
Libido adam yaaa
Karizma mı?🤭 Siz kadınlar çok basitsiniz aslında
“Dünya” bu videoyu konuşmuyor.
Böyle şeylere takılmanın gereği yok
Dınlemedım kanks
cok atesli caliyor etkilendim
Tipi iyi değil
bk gibi
Ben hiç begenmedim
Bu adam kim mk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?