Keşke daha fazla atsalar 😃
https://youtu.be/ZxRfoc3NOlI
Sen dan dan dan anca like Gülşen
Senin partinde dans etmem ***** akfnfs
https://youtu.be/ZxRfoc3NOlI
Sen dan dan dan anca like Gülşen
Senin partinde dans etmem ***** akfnfs
Ahhh en sevdiğim olay diss
Çok eskiden sagopanın yaptığı popçulara diss harikaydı
Ama şimdide joker ve hidranın attıklari disslerden daha iyi punch bulmak çok zor ne yazıkki
Yeni nesil rapcilerden hawk'ın hawkilli çok iyi mesela şamın şehinşaha yaptığı sik em up parçasında çok ağır punchlar var yapmaması gereken bir dissti ama atinin popculara laf sallamasını popa yakın yaptığı parçalardan dolayı samimi bulmuyorum haricen kendisi gerçekten başarılı bir mc
O parça daha çok popçulara küfrederken alta drum loop koymuş gibi özellikle o zamanki vokal tarzı falan baya eğlenceli ya 😂😂
Ama jokerinde popçulara çok sağlam punchları var hidranında
Sagopanın sözleri çok zekice ama sağlam punchlar değil norm enderde evet çok saydırıyor ama tekniği zayıf o açıdan ceza çok zekice hicivler yapabiliyor haklısın
Açıkçası norm enderi belirli teknikler kullanmadığı için pek sevmiyorum onun yaptığı rap daha çok istediği cümleyi kurup sonunada kafiye kurmak maalesef
Bana kalırsada norm ender sokaklara en uzak kişi 😂 gerçekten zeki bir insan fakat rap tekniği konusunda ne yazıkki zayıf
Ve (sözler şerefsiz olduyu ve depresyon otelini saymıyotum) mekanın sahibi şarkısını trapperlere geçirirken trap yapmasa normal bir diss olsa bu kadar tutmazdı mesela şey gibi KizlarSoruyor platformuna hakaret eden KizlarSoruyor admini olması kadar manasiz
Ve yanlis anlasilmasin oyle bir admin var demeye calismiyorum örnek verdim sadece 😂😂
Bence sokak tarzı daha güçlü 😂😂
Ahahaha tabiki bak gazapizme sokak dedi edebiyat dedi kırmızı halılarınız sizin olsu dedi şimdi gittiği her yerde önüne kırmızı halı seriliyor 😂😂
Kanka türk rap kültürüne az çok hakimim ama her şey görüntü maalesef
Ya haklısın öncelikle şunu belirtiyimki hâla farazi v kayra karaçalı gibi isimleri dinleyen oldschool seven birisi olsamda hayatta herşeyin düzemi değişiyor ve gelişiyor tabiki daha farklı gelişebilirdi ama insanlarda karnınıda doyurması gerekiyor en hiphop aşığıyım diyen mc bile para için yapıyor yani
Bak bu parça tek başına bizim rap kültürüne tek atar https://youtu.be/_CL6n0FJZpk
Bak mesela bir örnek veriyim uzi geldi makina dedi kervan dedi patladı ama eskiye bakarsak adam yeni nesil kafasıyla sokakları anlattı ki hâla bunu anlatıyor ama adamın parada kazanması gerekiyor sonuçta bir çabası var ortada
Aşşırı cool bir parça ya 😂😂
Tabikide herşeyin daha iyisini yapmak mümkün en iyisininde en iyisi yapılabilir ama onlara kazandıran en iyisinin iyisi değil basitlik dikkat edersen hep en basit en kolay sözcüklerle ifade edilmiş şarkılar patlıyor bizim insanlarımız zekice oluşan cümlelerden değil kola basit anlamsız kafa sallatan türden parçaları seviyor
Daha çok talep arz meselesi oldu piyasa
Cevap
4Cevap
Saçma buluyorum
haha cok ii
bence gayet hakılar. neden diyeceksen. zamanında popçular rap müziğe sanat değil. yaptığınız sanat değil diyerek insanları rapten yozlaştırmaya çalışmışlardır. ama başarısız kalmışlardır. rap sanat değilse. pop hiçbir şey değildir
Bence gereksiz..
Saçma buluyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?