Mabelciğimin klibinde çok güzel bir aşk sahnesi var:

Yok normalleştiremezsiniz yok bilmem ne! Ulan normal zaten? Şu kimin kimi seveceğine karışanların mutsuz birer zavallı olduğunu düşünüyorum.
Mabelciğimin klibinde çok güzel bir aşk sahnesi var:

Yok normalleştiremezsiniz yok bilmem ne! Ulan normal zaten? Şu kimin kimi seveceğine karışanların mutsuz birer zavallı olduğunu düşünüyorum.
Kesinlikle homofobik değilim. Çoğu konuda dışlayanları esefle kınıyorum. Ama kol kırılır yel içinde baş kırılır fes içinde olmalı. İnsanların özel hayatları kimseyi ilgilendirmez. Ama normalleştirme deyip sizin hafife aldığınız konu tüm gençliğin seçimsel karmaşa yaşamasına maloluyorsa burada durmak lazım. Üstelik bunları kimlerin yaptırdığını araştırmış biri olarak. Medya patronlarının hangi kol üyesi olduklarını kimlere hizmet ettiklerini , nelere hangi konulara primler verilip desteklendiğini , seçilmiş kişilerin girdikleri locada kimlere ne yemin ettiklerini yazmaya gerek var mı? Bana dersiniz ki kimmiş onlar , çok film seyretmişsiniz derseniz... Siz haklısınız deyip susarım 🤗
Buna normal diyen bir zihniyeti ben bırak bu ülkede aynı evrende bile yaşamak istemiyorum aw özellikle yeni nesil mi diyim nasıl doğru olur bilmiyorum cahil akılları bir karış havada laikliği farklı bir boyuta taşımaya hevesli ilerde çok kötü hayat yaşayacakları aşikar normal zaten diyor allahim nasıl normal olabilir bu bir hastalık normal diyen birinin escinsel olması olası ben başka açıklama bulamıyorum reziliige kıyafet giydirmeye çalışmayın Bunun adı rezillik dediğimiz kelimenin tam karşılığı
Mabel matiz şarkı ve kliplerini beğeniyorum seviyorum ama bu klip pek olmamış. Sarmaşık, Mendilim de kırmızım var, Boyalı da saçların klipleri çok daha iyiydi
Anormali normal göstermek ve bunu da matah bir sey gibi sunmak, sonra da buna saygı beklemek tuhaf. Saygı duymuyorum, kendilerine de, yaptıkları eylemlere de, sanat adı altında millete kakaladiklari çürümüş zihniyetlerine de.
Batının artığı olmaya devam eden herkese ve her şeye karşıyım. Bu soru da buna dahil
Cevap
45Cevap
Özel hayatı beni ilgilendirmez ve Mabel Matiz'i severek dinliyorum.
Muhteşem bir sesi var, şarkılarıda gayet güzel.
Hayır olamazlar insanı ahlaki değerlerimizi kaybediyoruz hersey normallesiyor simdi okudum insan eti tadında hamburger uluslararasi ödul kazanmis şimdi siz bunlarada alkış tutarsınız evet dünya modernleşiyor değil mi? Ne hale geldik ya maddi manevi çöküş halindeyiz özellikle manevi olarak çukurdayız. Allah gençlerimizi zehirleyenlere fırsat vermesin. Modernlik adı altında yapmadigiz halt kalmadı yeter artık! Millet sokakta dayak yiyor sokakra çıplak herseyi yapıyor bir tanesi yerip diğerini yuceltiyoruz ikisini yermiuoruz düzeltmek edina hıc nir şey yapmıyoruz herkes kendi ailesine dönüp düzeltmeye çalışsa belki toplumda bir ışık görebiliriz ama yok duzeltmedigjmiz gibi kötü örneklere piyasada ün veriyoruz kendinize gelin artık!! yok kıskanıyorlarmış hee evet kıskanıyorlar hemde çok!!!
Homofobiklerin büyük bir kısmı homoseksüel. Doğada olan bir şeye de doğada yok diyip çatmak ayrı komik. Karısını tükenmişlik sendromuna sokup evde çocuğuna bakmayıp burada karı-kız kovalayan adamlar da ahlakçılık yapmasın bir zahmet. İki erkek birbirini gayet sevebilir. Antik zamandan bu zamana kadar hep yaşanmış şeyi şimdi mi engelleyeceksiniz? Güldürmeyin beni. İstediğiniz kadar da eksileyin bir gram umrumda değilsiniz.
herkesin kendi hayatı. Nerden nasıl zevk alırsa ordan ilerler. Ben kadınlardan zevk alıyorum arı gibi ballarını alıyorum. Tersi olsaydı benim üçün normal olan o olurdu. Herkes lütfen biraz saygı. Allah istese idi herkes dört dörtlük olurdu. Biraz empati kurun ve şu kınamayı bırakın.
Mabelin klipleri her zaman diğer sanatçıların kliplerinden farklı ve renkli😍Gerçekten tam anlamıyla Sanatçı😍Kendisinin bir ödül töreninde dediği gibi "Farklılıklardan, Farklı olmaktan Korkmayın"...(P. S: Bu klipe "ahlaki değerlerimizi bozuyor" söyleyenlerde gitsin Ajdarın çikita muz klibini izlesin dhfjfjf)
Yani Eşcinselliği asla desteklemem.
Ama kimsenin ne yaşadığı aşkı, nede yaptığı şey umurumda olmaz.
Her şeyin bir adabı var.
Eşcinsellik normal değil.
Bir erkeğin bir erkeğe ilgi duyması ya da bir kadının bir kadına ilgi duyması benim için normal değil o yüzden bunu kendi dünyalarında yaşasınlar bizim gözümüze sokmadan. Sapkınlıklarına şahit olmak zorunda değiliz.
Bu ülkede iğrenç şeyleri normalleştiremeyeceksiniz!!! ne poh yiyeceklerse gözden ırak ne yaparlarsa yapsınlar gözümüze sokmasınlar lut kavminin artıkları
Shshshsjsjshshdjs mal bi çomarsın bu yorumlar milleti güldürüyor anca
Git şimdi konulu p*Rno ara google dan sgsgshshshs
Kıskanmakmı güldürme, takıntılı hastalar hani siz erkekler hep bel altı rahatsız ediyorlar dm kutularından diyorsunuz ya onlarda karaktersiz kardeşim saygı duyduğun yapıda aynı böyle primi kes doygunluk hissi versin sana.
Tam yerinde özetledin 👏👏👏
Mabel… gerçek bir sanatkar Türkiyedeki sayılı sanatçılardan hatta ve gerçekten tiktok çekenler Mabelden daha çok tanınıyor bu beni baya üzüyor. Bardağın dolu tarafından bakarsak gerçek zevk sahiplerinin dinlediği bir sanatçı ayrıca klipleri mükemmel her biri ayrı bir mesaj veriyor keşke saçma yorumlarda bulunmak yerine sanata değer verseniz.
gizli gay akpliler her zamanki gibi bos konusuyor madem lgbtye karsilar once ayiklamaya kendi iclerinden baslasinlar gecen gun gorduk kimin ne oldugunu kim bilir daha kimler kimler var
"Ulan normal zaten" cümlesi ne kadar da büyüleyici değil mi arkadaşlar. Bu sözü kullanarak neler yapabiliriz veya ne klipler çekebiliriz hiç düşündün mü acaba aşkla hayatı geçen ablam? 😂
Klibi izledim, hiç rahatsız olmadım. Görende gay p*rno çekmişler sanır yahu! Şarkı bu yani şarkı. Klipte 2 erkek varsa, köhn’ün klibinde de erkek dansçı oynuyor. orada da 3 erkek var. O da mı eşcinselliği özendiriyor? Deli saçması işler!
Ne yaşadıkları beni ilgilendirmez dinim gereği doğru bulmuyorum ama normal olmadığı kesin bu sana göre doğru olabilir senin düşüncen saygı duyarım ama sende normal karşılamayanlara hakaret etmemelisin..
Kendileri çok normaller ya. Erkek çocuklarına tecavüz ederler, erkek erkeğe görüntüleri ortaya çıkar. Ama konu sanatçıya gelince "normalleştiremezsiniz", tamam tamam. 😅
Ya diğer şarkı kliplerinde resmen bir erkek kadını baştan aşağı yalıyor sesini çıkaran yok, bir erkekle bir erkek öpüşünce " Çocuklarımız izlemesin ahlakları bozulur!" "Böyle şeyleri çocuklarımıza dayatıyorlar😭😭" Diye ağlıyorlar. Senin çocuğunla ilgilenmeyip eline telefon verirsen birbirini öldüren insanları bile izler ilgisiz iki yizlü maymunlar. Yok dinimiz yasaklamış falan filan ya ge. rizekalı sence herkes müslğman mı herkes inanmak ve kurallarını uygulamak mı zorunda akılsızlar
Ya sevsin benim günahım değil ama BUNUN YANLIŞ OLDUĞUNU KABUL EDİN NORMALLESTİRMEYİN VE İNAN KİSKANİLACAK BİR ŞEY DE YOK, ÖYLE İNŞALLAH ZAVALLI ASIL SEN KISKANMA DİKKAT ET ARALARİNDA KAYNAMA
Bence asıl zavallı gözü kör olmuş, benliği yok edilmiş, özenti, samimiyetsiz olan lpg savunucuları. Neyi kıskanabiliriz bi söyler misin çok komik :) saygı bekliyorsun ama saygın yok
Ortaya bir eser çıkartıyorsan herkes tarafından beğenilmesini alkışlanmasını bekleyemezsin. Tabi ki eleştiriler gelecek. Bunu zorla insanlara dikte etmekten vazgeçin sizi modern (!) yobazlar
Eleştiri: yayından kaldırıp bütün yaşam ve kişilik haklarına sövmek
@Eskidensarisindim ben halk için diyorum. Yayından kaldırılmasının gerekçesi de toplum yapısına ve ahlakına uymadığından olabilir. Tabi ondan önce şu saçma canım ultra teşhirci kliplerler kaldırılsa…
Cinsel kimliği herkesin şahsını ilgilendiriyor.. Ben müziğini seviyorum ve herkesin cinsel tercihine saygı duyuyorum.. Bunu aşırı ve abartı şekilde göze sokmadıkları sürece zaten sorun yok ki.. Keyifli günler..
klibi izledim meraktan.
vasat bir şarkıya biraz ortalık karıştıracak bir klip çekilmiş. ben bir anlam yüklemedim açıkçası. seveni dinlesin izlesin. herkesin özel hayatı ve tercihleri kendisini ilgilendirir
Her şey normalleştirilemez. Bu durum kabul edilmemeli
Aynen insanları sürekli kanalize etmeye çalışıyorlar
beni ilgilendiren bir durum yok..
homofobik değilim..
kim nasıl mutluysa öyle yaşasın..
Şöyle olayları savunmayı kesin. Sözde özgürlük adı altında benliğiniz yok ediliyo farkında değilsiniz yetmezmiş gibi bife alkış tutup savunuyosunuz. Yatın birgün çocuğunuz nonoş gibi davranırsa şaşırmayın
Bilip bilmeden yargılamaya bayılıyosunuz zaten
Poorno kötü bişi mi aw?
@elifuli p*rno ayrı bir durum
Sen ayırt edemiyorsun belliki
Özel hayatı umrumda değil... Ama reklam edilmesi de hoş değil... Eşcinselliğin normal gibi reklam edilmesi... Ha mesele Mabel e geleen kadar tekke zaviyede badeleme yapan pisliklere ceza verilmeli onlara ceza yokken gidip bunlara tepki koymakta iki yüzlülük tür eşcinsellik yanlışta olsa iki kişinin rızası var diğeri tecavüz
Buna gösterilen tepkinin 100 de 1 i +90 kanalının Türk kadınını (üni öğrencilerini) escort olanları anlatarak propaganda eden.. Düşmanlarımıza verilmedi.. Mabelin hareketi doğru değildit ancak diğerlerine tepki yokken buna tepki iki yüzlülük
Eşcinsellik dogaya haykırı.. dinen falan yaklasmiyorum. dincide sayilmam ama doğaya haykırı
Doğada bir sürü eşcinsel aslan var:sss
Çok özür dilerim de esra Erol'da yufkacıya, komşusuna ne bileyim akrabasina kaçanlar normal ama bu mu anormal?
Olabilir tabi, erkek erkegi sevebilir, kimseyi baglamaz. Normal nedir? Kendi hayatiniz normali baskasinin olmak zorunda degil.
Kararmış kalplerinde umarım bir gün çiçekler açar da hatalarının farkına varırlarç tek dileğim bu
Bu durumu normal karşılayanlar babası ile başka bir erkeğin yiyişmesini , babasının başka bir erkeğe oral seks yapmasını, babasının başka bir erkeğe domalmasını normal görenlerdir.
Olabilir. Bu arada Mabet Matiz bana çok sıcak geliyor, şarkılarıyla, duruşuyla vs… Seviyorum Mabel abiyi 😌
İzlemedim pek klip takip etmem ama topluma veya kişiye kötü davranma unsuru yoksa eğer istediği şekilde klip çekebilir.
Bunumu koskanacagiz kardeşim manyak mısın sen ya? Mabel Matiz severim sadece sanatini onunle gündeme gelsin böyle seylerler değil. Şu iki erkeğin aşkını kıskanan onun gibilerdir biz degill.
Aksine mide bulandırıcı
Doğru Mabel Matiz kendine vurduruyor bizde milletçe onu kıskanıyoruz djdjdj
😂😂😂
Mebal matiz Mersinli olduğunu öğrenince şok oluşumuz vardı 😂😂😂 yapmış kudursun millet
Cidden desteklemiyorsanız bile size ne? Klibi izlemedim ama insanlara karışamazsınız.
Lanetlenen bir şeyi destekleyemem alt nesil geliyor her şeye özeniyor en saçma çağa denk geldiğim için üzülüyorum
Herkes kendi ısını yapsın ya hayvana tecavuz edilen ülkede neye takılıyorsunuz siz ya
Bencede adamın başarısını sıradışı yaptığı çalışmaları kaldıramıyor millet
Normal değil. Özendirme, normallestirme çabası var. Onun iğrenç seçimlerini çocuklarımız izlesin istemiyoruz
o zaman çocuğuna telefon verme Allah muhafaza prn sitelerine de girer
@EresUnBebé çocuğum olursa vermem
Ulan neyini kıskanalım iyi ki bi kıllı popiş s*kiyonuz neyin tribi bu.
Kim nasıl yaşarsa saygım var
Savaştan daha kötü olamaz
Aaaa klibe hiç o açıdan bakmayan ben 😅😅 şimdi baktımda 😀😅
nası yhane? ibinelik sevmiyoruz diye hiç aşk yaşamamış mı oluyoruz?
Her normal olanı klibe koymak ne kadar doğru
Aşkın bize olmadığını bir kez daha göstermiş oldu 😀
simdi izledim
neye linclediklerini hala anlamadim
Mabel Matiz çok değiştin ağa eskiden şarkıların ne güzeldi
Severek dinlediğim bir sanatçı özel hayatında da mutluluklar dilerim.
Bana göre her şey mutluluğa bağlı olmalı mutlularsa bir sorun yok
İşte beyin fukarası gelenekçiler konuşuyor dilin kemiği yok
Ibinelik ne zamandır beri normal, insan fıtratına ahlaka aykırı
Dünyada felaketler bunlar yüzünden bitmiyor
Türk ahlakına çok aykırı bu
InşALLAH Rtuk birgün bunlarada el atar
Kafayı yemiş o yobaz kesim. Akplilerin emmeli gömmeli videolarına tepki yok tarikatçı sapıklara tepki yok. Ölsünlerde kurtulalım şu kesimden.
Bide pişkin pişkin kıskanılıyor yazmış lpg nin neyini kıskanıcaksın okurken gözüm kanadı resmen
Asıl zavallı sensin ki normal olmayan bişeyi destekliyorsun buda senin onlardan olduğunu gösteriyor iğrençsniz hatta böyle olanlar benim nazarımda iğrençtir görünce kusuyorum Allah belalarını versin
Nasıl bir mideniz var ya sizin anlamıyorum, nasıl bir zihniyet
bunu erkeğin şeyini yalayan homo mu söylüyor xd
Haddini bil onu anca senin gibiler yapar
yalan mı lan
Kişi kendinden bilir işi”
dedi yalancı
seks de çok normal bişey o zaman seks de yapsınlar klipte.
onun göstermeye hakkı olduğu kadar insanların da eleştirmeye hakkı var, özgürlük sadece bir tarafa mahsus değil.
Türk'ün töresine ters. Diğer arkadaşlar nasıl görüyorsa görsün.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?