Kendimi müziğe vermek istiyorum, nasıl yapmalı nereden başlamalıyım?

Yaklaşık 6 aydır keman çalıyorum, bu yolculuğa herkes bir enstrüman çalıyor ben neden çalmıyorum diyerek başladım ve bırakamadım. Hatta çevremdeki insanların çalıyorum dedikleri enstrümanların odalarında küflendigini fark ettim. Her çalışımda aslında ne kadar hicbir şey bilmediğimi fark ediyorum müziğe dair. Mesela muzik kulagim cok kotuymus, notalari seslerinden taniyamiyorum. Su anki hedefim kemanı ilerletirken diğer yandan da bateriye başlayıp ritim öğrenerek sonrasında bas gitara geçmek. Her enstrüman birbiriyle bağlantılı sonuçta. Ya da piyano öğrenip klasik müzikte mi kalmalıyım? Müzik teorisi mi öğrenmeliyim? Ne yapmalıyım? Ne yapacaksam bunun yıllar alacağını biliyorum ama sanırım ait olduğum alanı keşfettim ve kendimi ona adamak istiyorum

Kendimi müziğe vermek istiyorum, nasıl yapmalı nereden başlamalıyım?
Cevapla