Komşunun yüksek sesle müzik dinlemesinden rahatsız mı olursun yoksa ona eşlik mi edersin?

Komşunun yüksek sesle müzik dinlemesinden rahatsız mı olursun yoksa ona eşlik mi edersin?

Ben bu konularda Çok hassasım hatta bazen insanlar abarttığımı düşünüyor. Kesinlikle rahatsız olurum ve bunu bir şekilde belli ederim aşırı derecede sinirleniyorum yani normal üstü sinirleniyorum.
İnsanların birbirinin özel alanına saygısı olması gerektiğini düşünüyorum Ben kimsenin dinlediği şarkıyı dinlemek mecburiyetinde değilim. Benim her gün 100 kez dinlediğim öyle çok sevdiğim şarkı olsa bile ben dinlemek mecburiyetinde değilim ve dediğim gibi özellikle arabada falan açanlar da var sevdiğim bir şarkı olsa bile asla tahammül edemem buna.
Cevap
2Cevap
Rahatsız olurum
Şarkıya bağlı yaaa karşı komşunun kızı konservatuar mezunu opera yapiyo bazı sabahlar kulaklarımız tirmalaniyor valla yoksa yurtta banyo yaparken kızlar müzik açıyordu rahatsız olan var mı diye soruyordu kökle babba diyirdum shshshshjsjs
Sukuneti seven bir kişi olarak rahatsızlık duyardım.
Eşlik ederim😂ama arabesk ya da türkü olursa rahatsız olurum dhfjgjf
Genelde ben yüksek sesli müzik açarım ruhsuzlarrrr müzik dinleyin azck derim sjsjsjsj cok nadir müzik açan oluyor ses duyunca vayyy diyorum hoşuma gidiyor eşlik ediyorum 😅
Ruh halime göre değişir.
Çıkarım evine birlikte kopariz
Eşlik ederim
eşlik ederim birlikte eğleniriz
Rahatsiz olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?