BTS ara veriyor sandık, ama artık daha çok solo olarak göreceğiz grup olarak çok daha az göreceğiz. Düşünceleriniz neler?

7 çiçek ve milyonlarca kelebek şu an çok kötü durumda çok ağladım onları tek görmeye dayanamıyorum ama bu onlar için iyi oldu hayatlarından vazgeçtiler sadece ARMY için yasayamadiklari çocukluğu ARMYLERE yaşattılar onlar sayesinde kendimi seviyorum canım acıyor 😭😭😭
BTS ara veriyor sandık, ama artık daha çok solo olarak göreceğiz grup olarak çok daha az göreceğiz. Düşünceleriniz neler?
Cevapla