Evde ki hangi kitabı elime aldıysam ya yaprak ya da gül kurusu buluyorum. 
...


Eski kitaplar, kartonlar kaşıntı yapıyor bende. Neden diye baktığımda kitap bitlerden/böceklerinden kaynaklı olabileceğini görmüştüm.
Beslenmelerine katkı sağlamasın diye koymam.
Çok severim 🌸 özellikle bazı yaprak ve çiçekler kuruyunca ayrı güzel duruyor
Kesinlikle, güzel görünen her yaprağı itina ile saklıyorum.
Yolda bazen yaprak görürüm gözüme takılır. Alır kitabımın arasına koyarım
Ben de ben de ☺☺☺
🫶🫶
Eig için teşekkürler 🌸🫶
☺☺☺☺
Kristal bir kase içinde…
Teşekkür ederim
☺☺☺☺☺
Cevap
9Cevap
Hayır hiç yapmadım
Dolar ve euro koyuyorum ben bulması daha kolay oluypr 😜
Ooo bizi de gör 😂
Sana sterlin ayırdım 😜
İban atıyorum özelden 😂
Tl cevırıp atarım bu saattw dovız gelemz
Tamam olur 🤑🤑😂😂
Yemek ısmarlarsın artık
Gönderdiğin miktara bağlı 😜😂
Aaa gelemdımı attım sana
Yok kardeş 😅
Tüh ıbanları karıstırdım be
NASA ya gıttı para
😂😂😂
Meteor a bahşiş gitti
Haha 😂
Eskiden hep yapardım şimdi sürpriz olarak karşıma çıkıyor, bir acıyorum kitabı kurumuş çiçek çok hoşuma gidiyor geçmişin kokusu
Lisede yapmıştım en son. Epeydir kitap almıyorum elime, belki ondandır
Eskiden kuruttuğum olurdu. Sonralardan kurutmayı bıraktım.
Hiç kurutmadım, o çiçekler kalbimde. Suluyorum ve her gün seviyorum onları ❤️
Göz yaşlarım kurudu 😔 fnfkdk hayır kurutmadım.
Kuruyan gözyaşları değil yapraklar olsun. Sana görev en yakın zamanda bir yaprak al ve en sevdiğin kitabın arasına koy. 😉
Sevdiğim yaprak gözümün önünde kurayacak ama 🤔
Ama doğada kalınca kuruyup çöp olacak. En azından kitabının arasında seninle kalacak.
Doğru. Dağılın 😃
😂😂😂 Dağıl yangeç
Hayır bugüne kadar hiç yapmadım
Lise zamanında yapardık
Güzel bir şey ama hiç yapmadım
Okuduğum tüm kitapların arasında var
Lise zamanlarında yapardım 😁
Gereği yok.
Evet çok fazla hemde
Bırakamadığım bir alışkanlığım.
Hayır kurutmam
Evet çoğunlukla
Hayır kurutmam
sohbaharda yaparım
Ben koyarım
Hayır asla
Yapmıyorum
Hiç kurutmadım
Bunu yapmak bi aralar hobimdi
Noöoooo
Bir ara yapardım
evet
Kurutmuyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?