Güncellemeler
+1 yıl
Süper Soru ✨
Güncellemeler
+1 yıl
İyi geceler diyeniniz yoksa benden hepinize iyi geceler 🌙

hip hop kültürünün beşiği Amerika zaten. bi zahmet en iyisini de onlar yapson 😀
Çünkü yazarken özgürler ve acaba başıma bişey gelir mi diye düşünmüyorlar.
Cevap
3Cevap
Ben daha çok rock dinliyorum
aynn, bir kısmı çok hoş özellikle, bende başta gelir (türkçede de pop)
Çünkü adamlar işi biliyor.. bizimkiler gibi iki kelimeyle bitirmiyor şarkıyı
Adamlardan yetenek akiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar