Ben Eşkıya dünyaya hükümdar olmaz diyorum 🙃
zamansız bitmiş olsa da halen YouTube da izliyorum 🤪
En çok sevdiğim dizi net olarak “Ezel” diyebilirim. Zaten o dizide ki çoğu müzik bence baya popüler. Ama benim favorim Toygar Işıklı’dan “Unutamıyorum” kesinlikle. Bazen açıp bir saatlik versiyonunu dinleyesim geliyor. 😃
Aşkı memnu müziklerini seviyorum
Cevap
1Cevap
Kurtlar vadisinin her müziği güzeldi, efsaneydi.. o günler, eskiler çok iyiydi o zamanlar ergendim şimdi 2 yaşında sıpam var.
vayy beee
BZÇ tükeneceğiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar