-bir haftaya aşık olur bana.
+ne bir haftası be, ilk günden aşıktım zaten.(Ezel)
+ne bir haftası be, ilk günden aşıktım zaten.(Ezel)
"Çocuklar, annenizle tanıştığım ilk andan itibaren anlamıştım. Bu kadını elimden geldiğince, ömrümüz yettiğince sevmeliydim. Bir an için olsa bile onu sevmeden duramazdım. Bu dersi, ettiğimiz tüm aptalca kavgalarda hatırladım. Her noel sabahı saat beşte, her pazar uyuklamalarında, her kasiste.. karşımıza çıkan her kıskançlık, bıkkınlık ve kuşku anında.. bu dersi aklımdan çıkarmadım. Bu ders o hastalandığında da aklımdaydı. En beter diyebileceğim o zamanlarda bile elimden sadece ona bakıp şükretmek geliyordu. Var olan, var olmuş ve olacak tüm tanrılara.. tüm kainata.. ve aklıma gelebilen herkese şükrettim. O peronda o güzel kızı gördüğüm için. Kalkıp yanına gittiğim ve omzuna dokunduktan sonra ağzımı açıp konuşma cesareti gösterdiğim için."
- Ted Evelyn Mosby
Cevap
4Cevap
GOT'un bir tane fon müziği var ona hastayım. Bir de Lale Devri dizisinin jenerik müziği o yılların en güzel dizi müziklerinden biriydi bence.
Mesele ölmek değil yeğen
Asıl mesele en beklemediğin zamanda
En mutlu olduğun an, en sevdiğin tarafından öldürülmekmiş mesele...
'' SüperBaba'' bana bir masal anlat baba..
Replik ise su sahne komple
Muhteşem Yüzyıl ve Aşkı memnu müzikleri güzeldi. Replik olarakta Ben pargalı ibrahim diye başlayan replik vardı o
Ben bu Aşka olan inancımı kaybettim ela
Kara sevda dizi müziği
bu bu yolda birlikte yürüyebilecegimize olan inancımı kaybettim ela (haksızlıgı daaa koydumm bavulaaa)
önce senin replik arkasından benim söyledigimi söylüyo
Kurtlar vadisi jenerik müziği.
Ezel eyşan unutamıyorum müziği
Aga beee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?