Yol uzun ayrıca sıkıcı... Dedim bari aşkolarıma sorayım, aralarından müzik zevki güzel olan vardır herhalde. Her telden dinliyorum bu arada.
Yabancı pop,
Yabancı rap,
Türkçe pop,
Türkçe rap,
Arabesk pop,
Arabesk rap
başta olmak üzere önerilerinize açığım. :dLütfen boş yorum yapmayın, bir tane olsun şarkı yazın. Siz boş şeyler yazınca soru görüşsüzlerden çıkıyor, soru hakkım boşa gitmiş oluyor.
Uzun yola çıkacağım, müzik listesi oluşturuyorum. Var mı güzel şarkı önerisi olan?
Gala - Freed From Desire Ace of Base - All That She Wants Madonna - La Isla Bonita Jennifer Lopez - Let's Get Loud Los Del Rio - Macarena Tina Turner - The Best Boney M. - Ma Baker Ac/Dc - Back in Black Ac/Dc - Shoot to Thrill Red Hot Chili Peppers - Can't Stop American Authors - Best Day of My Life Daft Punk - Harder Better Faster Stronger Imagine Dragons - Radioactive Pharrell Williams - Happy Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars bu şarkıları öneririm hepsini çok seveceksin 😊
Uzun yolda gidenler The rumjacks Mono inc Eluveitie Queen Metallica Phill collins Manowar Nickelback Kennedy Myless & Slash The piano guys Bunlar sakin ilik parcalara sahip gruplar sert muzikler genelde uzun yolda o rahatlik hissini vermiyo evde huzura kavusuyosun amon marduk kataklysm deicide insomnium gibi gibi ekiplerle ama yolda sartlar farkli