Sesiniz kargadan beter olabilir :) ama bir hayal edin bakalım 😂😂 şarkıcı olsaydınız hangi türü temsil ederdiniz?


Benden olmaz sesim berbat işkence olur benim sesim
Başaran bunu beğenmedi 😂
Neden? Sana yarın bi sarki söyleyeyim ben aklın başına gelsin 🤣🤣🤣
Söyle Söyle :)
İyi sonra bana ne oldu deme🤣
En kötü telefonu masaya koyarım 2 dk :) sonra geri alırım
Yapmazsın ki🤣🤣
Nasılda biliyor :)
Onca zamandır tanıyorum seni 😊
😂😂
Teşekkür ederim
Rica ederim
Arabesk fantezi 😂😂😂
Adana ya gidekmi şalvarindan giyek mi kebabindan yiyek mi hele kardaş gel gidek
Gidek gidek gel gidek hele gardas gel gidek adana sıcak derler hele gardas gel gidek
La kulaklarını ne diye kapadın 😂😂😂😂😂😂😂
Bir adanalı olarak :) şuna gözlerimi bile kapatıyorum. Zira kulaklarımdan kan geliyor 😂😂
Benim en sevdiğim tarafı şahin kendirci söylerken gideeeekk gidekkk kalk gidek diye uzatıyor ya orayı 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂 kulağımda çınladı
😂😂😂😂
Cevap
11Cevap
Ben zaten sanatçıyım kardeş
her bi günüm dert isyanla dolu
güneşim bak beni ısıtmaz oldu
kova vurmaktan ciğerim soldu
haydi ateşte çekelim psiko
gardeşim bak yine maddeye düştü
bu genç yaşında çile dert gördü
kova vurmaktan ciğerimiz çürüdü
yardım et usta ışığım söndü
Yeni albümüzün değerli parçası
Pop yapardım. Enerjim yüksek. Hit şarkılarım olurdu..😀
Ben yapmazdım ya en son tercih edeceğim işlerden bir tanesi
Her telden giderim. Abuk sabuk şarkılar dışında. 😃
Öz müziğimiz türk sanat müziği alanında ses sanatçısı olmak isterdim
Ege türküleri
opera
Her telden severim ayırmam.
Pop kesinlikle! 😂 Enerjim harikadır.
Death Metal ama hayalim hep battery calabilmekti
Rap olabilirs sago tarzı
Kesin pop müzik olurdu 😂😂😂
slow aşk şarkıları olurdu seçimim..
Rap hariç her tür müzik yapardım 😉
Anadolu rock🤪
Pop olur kardeşim.
Slow Arabesk
Rock
Pop.
Pop herhalde
Rap yaparm
Rap olurdu
Pop nokta
Her telden çalardım 😂
%100 pop&kpop
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar