Dinlemekten çok zevk aldığım şarkıları bazen insanların yanında açmaya utanıyorum, ben keko muyum?

Böyle Azer Bülbül olur, arabesk rap olur arada dinliyorum açıkçası ve seviyorum. Fakat insanların yanında daha cool, chil şarkılar dinliyorum. Keko muyum acaba ben ya?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Dinlemekten çok zevk aldığım şarkıları bazen insanların yanında açmaya utanıyorum, ben keko muyum?
Cevapla