Böyle Azer Bülbül olur, arabesk rap olur arada dinliyorum açıkçası ve seviyorum. Fakat insanların yanında daha cool, chil şarkılar dinliyorum. Keko muyum acaba ben ya?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben keko değil, korkak derdim. Biraz ağır gelebilir bu tabir sana ama gerçekten öylesin. Çünkü dinlediğimiz müzikler, şarkılar kişiliğimizi yansıtır. Dinlediklerinden utanman, karakterinden de utandığın anlamına gelir. Ama belki toplumun aşırı baskısı yüzünden yapmak istediklerini ertelemek ya da saklamak zorunda kalmış olabilirsin. Bu yüzden çokta şöylesin, böylesin demeyeceğim. Ama korkma, rahatça dinle istediğin şarkıyı. Boşuna 'zevkler ve renkler tartışılmaz' demiyorlar ☾
Kekolukla alakası yok..
Müzik evrenseldir..
her şey herkesin yanında dinlenmez felsefesini hayata geçirmişsin..
Aslında sen neden herkesten arabesk ve benzeri tarzta şarkıları dinlediğini saklıyorsun biliyor musun? Utandığın için değil bence, arabesk şarkılar fazla bunalım ağdalı sarkilar olduğu için, insanların seni mutsuz depresif bunalımda sanmalarından yalnış anlamalarından tedirginlik duydugun için saklıyorsun..
Bu sebebten insanların yanında daha neşeli daha haraketli şarkılar tercih ediyorsun senin sorunun bence yalnış anlaşılmaktan korkmak..
Arabesk dinlememe sebebim o sanatçıların hepsinin iyi bir geçmişi yok hepsi geçmişinde utanacak şeyler yaptı.
Ne de olsa bu bir sanat sanat toplumu yönlendirir bu sanatçılar insanlara yanlış fikirler empoze ediyor şarkılarında. Bu fikirlerde seni keko yapıyor….
aynı durumdayız :) ben siyah giyinmeyi seven birisiyim biraz da ciddi dururum :D benim gibi birisinden müslüm baba dinliyor diye düşünebilirsin :D
dinlediğim şarkı geçen buydu aynur aydın dinledim çalışırken
Damlaa daaamla düştüüğ aaaşşk yine gözlerime 😍
Severim ben de
Cevap
41Cevap
Tabi ki hayır yabancı şarkılar dinliyorum ve önemli olan benim sevmem ama yalnızken dinliyorum daha çok.
Sanırım yaklaşık 10 sene önce bir ofiste kendime ait bilgisayarda çok kısıt bir seste arka fonda çalışırken açmıştım :
https://www.youtube.com/embed/J6l9cbiqCNIÇok enteresandır ki bir abi gelip '' gencecik bir adamsın, yakışıyor mu şu şarkılar '' dedi. Güldüm, '' sesten rahatsız olmuyorsanız kalsın, herkesin zevki farklıdır, derin cümleler var zihnimi dinç tutuyor'' dedim ve spor salonumda şu an bu çalıyor... İnsanlar seçim ve tercihleriyle kendileridir.
Yadırgamayalım, küçümsemeyelim, hor görmeyelim ama feyz alınabilen olabilir, insanlara yol gösterebiliriz, yaftalamak yerine. Hülasa, herkes kendi olduğunca ve esnek olabildiğinde kıymetine kıymet katar, bilenler bilir zaten...
Profildeki gözlüklü kız sensen eğer Ece Mumay falan dinliyor olman lazım. Azer Bülbül nedir ya. Amele misin kızım ya. Sanayide falan mı çalışıyorsun. Yoksa çay ocağı mı işletiyorsun. Al ben sana bi tane önereyim.
Kızlarda böyle kasıntı durum var. Hep havalı durmayı severler. Müzik gibi sanatsal eylemlerde çağdaş izlemeni vermeyi marifet olmadığını anlamaları imkansız bana göre. İçinizden geleni dinleyin kimse size keko diyemez.
Yarınım yok beklediğim.
Mazim yok özlediğim.
Ellin deyim ben bu kaderin...
🎵🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶🎶
İstiyorum istiyorummm borç mutluluuk istiyorum.
Bırakın artık insanları bir kılıfa koymayı. Ya yüreğin de merhamet, vicdan vardır insan olur. ya da Tüm bu hisselerini kaybeden düşüncesiz bir hayvan olur. 🚬
Cüneyt Ergün bilinmeyen saat uygulasini açmıştım bir kere şarkıyı kaparmisin demişti arkadaşım. hic güzel değil demişti o andan itibaren müzik zevkime guvenmistim millet dinlesin diye acmiorum ben dinliorum diye açıyorum rahatsiz olduysaniz inebilirsiniz hanım efendi diye sitem etmiştim 😂
Kekoluk çok farklı bir şey. Örneğin; toplu taşımada müziği son ses açıp dinlerseniz ya da normal özel aracı ile son ses müzik ve camları açıp sokak aralarında turlayanlar var. Bana göre bu tarz kişilerin yaptığı şey kekoluktan başka bir şey değil. Siz Azer Bülbül arada dinliyormuşsunuz. Başka insanların yanında o müziği dinleyip dinlememek sizin tercihiniz ama bu durumunuzun kekoluk ile bir alakası yok.
Ben Metalciyim insanların dinlediğim müziğe tahammülleri olmaması benim KEKO'luğum olmaz onların cahilliği olur anca müzik farklı bir özel yaşam şeklidir. Bazıları buna uyum sağlamıyor olması bizi kötü yapmaz. 🤘
Herkes onu yapıyor emin ol kürtler yabancı şarkı ya da pop dinler kendi aralarında da Kürtçe dinler
Türklerde yörük olan kim varsa milletin içinde pop, rap vs vs dinler yanlız kalınca ya da kendi ortamında oyun havası bağlama falan dinler
Senin kulağına güzel gelen her şey başkasına hitap etmeyebilir o yüzden bu senin özelin kalsın bence herkesim yanında açmak zorunda değilsin çünkü başka konular açıp zaten müziği çok Başka arka planda bırakırlar 🤦🏻♀️🌸
Müzik beni yansıtan bir şey çekinmem utanmam, yeri gelir İsmail Yk, Müslüm, İbrahim Tatlıses veya Aleyna, Hadise, Demet hoppp olmadı Tarkan, Sezen dinliyorum valla kim ne demiş umrumda değil.
Kekoluk neyse artık herkes herkes gibi olmak zorunda değil keyfin neyi istiyorsa yaparsın.
Asıl kekoluk insanları tanımadan Önyargı ile basit kalıplara sokaktır.
Herkes aynı tür kitapları okumuyorsa, aynı müzik türlerini dinlemiyo olabilir kime ne? Bende Fantezi müzik hastasıyım bayılırım Arabesk RnB Türkülere pop slow aynı şekilde. Hiç haz etmediğim müzik türü ise, Rock ve Türk Sanat ama dinleyenlerede bise deme hakkım yok yani🤔
Bende böyleyim benim müzik zevkim kendime kimse görsün duysun istemiyorum o küçük beyinleriyle beni eleştirmesinler.
Aaa hiçte utanmam neden utanayım zevk benim değilmi kro ruhumdan kime ne 😂 bak böyle dedin açayım bi İsmail Yk dinleyeyim 😂
Bende Ferdi Tayfur sitem dinliyorum bir şey yok ki bunda ama ben toplum içinde rahat olamadığım için kulaklıkla dinliyorum yâda yanlız kaldığımda
Herkesin böyle müzikleri var 😊 bazen kulaklığı çıkarıp bakıyorum ben acaba duyuluyor mu dışardan diye 😊
Senin o anki ruh halini dinledigin şarkılarbelli edebilir bu ruh ahalinin belli olması seni utandırıyor
Ben hem Azer Baba, Müslüm Baba
Hem Anadolu rock
Hem Türk Sanat müziği
Hem de rap dinliyorum kime ne
Benim dinlediğim müzikten
Hayır ya ne kekoluğu saçma sapan insanların oluşturduğu bir algı bu kimseyi denlemeden rahat davranın bence
Ben genelde türkü dinliyorum ama yanımda arkadaşlarım olduğu zaman, telefonumda ya da arabada Türkçe pop müzik açıyorum. Kimse yokken türküye devam.
Sen keko filan değilsin onlar daha şarkının ruhunu onlar daha acının ne olduğunu bilmemişler ondan dolayı keko olarak takılıyolar merak etme
Bizim için hayatının en gereksiz bilgisini paylaştığın için teşekkürler.
Şu kekoluk nereden çıktı arkadaş, ne istiyorsan onu dinle, kimseyi umursama/takma…
Ben sürekli Bedo vs dinliyorum kimin ne dediği umurumda degil ben seviyorum
hayır da herkesin müzik zevki farklıdır beğenmiyebilirler ama yargılıyamazlar
Keko tutum ve davranislardan olusmaz mi ben de mi kekoyum yoksa
Bir ara ben de rap dinlerken utanıyordum. Çünkü rap müziği bu kadar dinleyen yoktu o aralar.
Hayır, ben bilerek paylaşmam hatta, bana özel kalsın isterim.
herkesin bir gizli yani vardır, kimsenin bilmediği 😉
Bence bu seni keko yapamaz ya bend eseverim ama herkezle dinlemem cunki herkesin müzik kulagi farkli sevmeye bilir ama utanmam acmak istersemd eacarim rahatsiz olursa kapatirim bukadar basit aen etrafa fazla aldirma
arabesk tamam da rapini dinliyorsan vurduruyoesndur
Bende arabada şarkı dinlerken eğer yavaşlıyorsam ya da ışıklarda durduysam şarkıyı ya kısıyorum ya da kapatıyorum 🥲 Müslüm gürsesten Tarkan a geçebiliyorum öyle de bir listem var
İnsanlar seninle veya senin müzik zevkinle ilgili ne düşünür boş ver. İstediğini giy, istediğini dinle. İstediğini ye, izle, al. Kime ne
Hayır mesela Diyar Pala dan bi şarkı var çok dinlenesi bir şarkı. Toplum içinde açılacak son şarkılardan ama.
raven hi
burcun ben oğlak
Kendin sevdiğin şarkının sesini açmaya neden utanıyorsun. Herkesin kendine özelliği var
Maalesef bende utanıyorum ama utanmamamiz lazım aslında. Bu da bizim zevkimiz.
Hala insanlar ne der diye dert edenler var mı? 2022 deyiz arkadaşlar 😄
Güllü - sabah olmadan patlatıcam şimdi bi tane
Ruh eşim
Dedim bile
Yok ya
Bergen-Bana neler vadettin?
Bu hissi bazen bende yaşıyorum
Hayır değilsin utanma neden utanıyorsun
Bende utanıyorum boş ver takma
Hayır, yanlış düşünüyorsun.
Hayır keko değilsiniz
Ne alaka? Değilsindir keko
Milletin ne düşündüğüne çok takiliyorsun
pet shop boys, its a sin
Hayır değilsin sadece o insanlar çok kısıtlıyor
Kafana göre takil boşversene insanları
Azer bülbül seven bir kadın kalp 🙄
Genelde arabesk dinliyorum
hayır..
birçok müzikten beslenen birisisin..
Dam üstünde un eler falan?
hayir muzikle kekolugun alakasi yok muzik zevki
evet
Hemen bunu kızlara Söylemem gerek
İstersen intihar et Bize ne 😂
keko çok farklı kullanılıyor
neden bu kadar özgüvensizsin?
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?