Fareler ve İnsanlar eserinin kitabı mı daha güzel, filmi mi?

Kitap
Film
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Her zaman kitapları daha iyidirler, mesela uçurtma avcısı vardı ilk kitabını okumuştum, sonra filmini izledim, önceden duyardım kitabı daha iyiydi diyenleri ama okuyunca hak verdim
Kesinlikle kitabı derim. Her insanın okuması gereken gerçekten bir baş yapıt.
Cevap
6Cevap
kitab her zaman daha iyidir canım kitap her zaman daha iyi anlatır. filmi bazen uydurma olabiliyor Yeşilçam'ın Kitaptan Filme Uyarlanan 7 Filmini Sizlere Sunuyorum bu benceye görüş yazabilirsiniz bu kouyla ilgili tam
Filmini izlemedim ama izlemeden bile kitabı diyebilirim. Bir daha okuyasım geldi... :')
filmini izlemedim kitabini okudum eminim filmi kitabi tam anlamiyla yansitmiyordur
Kitap daha güzeldir filmlerde detaylı işlenmez konular
Filmini hiç izlemedim.
Kitabı daha güzel açıkçası
Hayır Güzel Film Değil Tabikide
Kitabını okumustum ama filmini izlemedim
kitaplar 📚 hobim
Film iyi
Kitabı
Kitabi.
Kitabı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?