Selam arkadaşlarim dostlarım göğe hoparlör kursanız hangi şarkıyı dinletirdiniz
Kalbimde büyüyen kalpsizmis meğer
bu iki parçayı kesin dinletirdim :)
😎😎😎
baya yaratıcı bi soruymuş bu aradaaaa
https://www.youtube.com/embed/afFjWyGt3aAnet bunu dinletirdim
Bunu çalarım her kes dinlesin sevgiyi anlasın.
https://www.youtube.com/embed/3AK_Gx146ZYCevap
4Cevap
Bu olabilir ya da Spagnolo ezgilerinden biri :)
çok huzurlu ve güzel
Dünyadan alacağımız çok şey var 👌👌
Tarkan'dan Geççek şarkısını dinletirdim çünkü umuda ihtiyaç var. :D
Yüzyüzeyken Konuşuruz grubunun Sen Varsın şarkısı geldi ilk akılma. :D
Adaletin bu mu dünya
İzmir marşı çalardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?