Bu hoparlör telefonuna bağlı olsa hangi şarkıyı açardın?

Bu hoparlör telefonuna bağlı olsa hangi şarkıyı açardın?

Ben bu şarkıyı çalmak isterdim tabi ki de
Bu şarkıyı açardım. Son zamanlarda bağımlısı oldum diyebilirim ‽
https://www.youtube.com/embed/Z6Ym7pRyUYw
Soruyu görür görmez aklıma bu ezgi geldi.
@cyclamenn Âhhh kalbimden vuruldum 😍 Çok çok çok çok severim. Üniversite yıllarıma gittim bir anda.
Cevap
5Cevap
Bunu açardım benim için çok şey bu parça
Müslüm Gürses- Bir Bilebilsen.
Şu an herkesin bunu duyması lazım
😃
Tarkan açardım da şarkıya karar veremedim. 😂
Dudu olsun 😄💃🏻
Pepe şarkıları açardım fjsk
Aso affet diye bir şarkı yazar açardım söylerdim
Birdaha yazarsan engellerim 🤨
Hans Zimmerden olsun.
Carl off - fortuna
Kalpten kalbe bir yol vardır
Büyük ihtimal seçim propagandası yapardım
Erik dalı gevrektir
uzi paparazi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?