Şimdi herkes 1 aylığına Bergen hayranı olur, öyle değil mi?

Kör ölür badem gözlü olur diye boşuna dememişler, Müslüm Gürses öldüğü zaman arabeske yan sanayi, merdiven altı gözüyle bakanlar birden Müslümcü kesildiler o furya bir süreliğine rafa kalktı ondan sonra Müslüm filmi çıktı Baba'nın ölümünden yıllar sonra çıkan bu filmden sonra yeniden bir Müslüm seviciler ortaya çıkmaya başladı ve o furya da çok sürmedi gerçek Müslüm Gürses hayranları yıllarını vererek sadık kaldıkları Babalarına ayıp edildiğini düşündü ki buna ben de dahilim, şimdi ise rahmetli Bergen'e geldi sıra, bir kaç reklamdan, bir kaç twitter ve instagram postundan sonra yeniden tarihin tozlu raflarına kalkacak bir heves düne kadar arabesk, taverna ve pavyon kültürüne varoş diyen K-POP'cu kızlarımız ve erkeklerimiz birden bire sanki Bergen ile büyümüş gibi o hayatı sanki onunla yaşamış gibi fanatik oldular birden bire, neyse ki bu heves geçici, 1 hafta sonra hatırlamayacaklar bile...
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru için teşekkürler :)

Hrant Dink öldü hepiniz Ermeni oldunuz. Papa öldü hepiniz Hristiyan oldunuz. Barış Akarsu öldü hepiniz rockçı oldunuz. Allah Bülent Ersoy'u korusun :D
Şimdi herkes 1 aylığına Bergen hayranı olur, öyle değil mi?
Cevapla