Her iki tarzı da dinledim, ama Eminem daha dinlenilir şarkılar yapıyor bence. NF’in şarkıları daha çok yeni nesil türlere uygun geliyor gibi geliyor bana. Sizin seçiminiz kimden yana?
Eminemin şarkıları daha popüler kültürden uzak ve beğenilme/izlenme/dinlenme kaygısı güdülmeden yazılmış gibi geliyor bana. Bu da daha samimi ve daha dinlenilir kılıyor şarkılarını benim nazarımda.
Ben pop ve arabesk hariç her şeyi dinlerim ya. Ruh halime göre değişiyor. Hatta opera bile dinlediğim olur arada, bundan dolayı burjuva olmakla suçlanmışlığım var hatta bir kadın kişisi tarafından 🤦🏻♂️
Metalle aramda tuhaf bir bağ var ya. Kesin bir çizgim yok metalde. Tamamen soğuduğum da oluyor, takıntı olmuşçasına dinlediğim de. Çeşitli alt janrı var metalin. Ama genelde dinleyenler janr ayırmaksızın dinler 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İşte bu. İşte bu soru dünyanın en iyi sorusu ve benim asla cevap veremeyeceğim bir soru
😂😂
Eminem favorilerimden.
Bence de ya. NF emo gibi bir de ses olarak. Agresif de değil fazla sözleri.
Eminemin şarkıları daha popüler kültürden uzak ve beğenilme/izlenme/dinlenme kaygısı güdülmeden yazılmış gibi geliyor bana.
Bu da daha samimi ve daha dinlenilir kılıyor şarkılarını benim nazarımda.
Z kuşağı ürünleri bana çok itici geliyor. Dediğin gibi bir dikkat çekme çabası var genelde.
Bir de Eminem remiksi yapıyorlar ki tadından yenmiyor. On numara remiks oluyor.
Hele Eminem ft. Tupac remixleri 👌
Kulak için ziyafet adeta.
Tam da onlardan dinliyordum şu anda 😂 DMX de eklenince zevk katlanıyor.
Müzik zevkin güzel dostum 😄
Ben pop ve arabesk hariç her şeyi dinlerim ya. Ruh halime göre değişiyor. Hatta opera bile dinlediğim olur arada, bundan dolayı burjuva olmakla suçlanmışlığım var hatta bir kadın kişisi tarafından 🤦🏻♂️
Metal hariç her şeyi dinliyorum ben de.
Playlistlerim aşure gibi 😂
Metalle aramda tuhaf bir bağ var ya. Kesin bir çizgim yok metalde. Tamamen soğuduğum da oluyor, takıntı olmuşçasına dinlediğim de. Çeşitli alt janrı var metalin. Ama genelde dinleyenler janr ayırmaksızın dinler 😂
Çok zor bir soru ama nfin çoğu şarkısını dinlediğim ve sevdiğim için nf diyorum hsjsjs
Ümit Besen bin basar...
Ahaha, bizim de Allahımız var 😂
İkisininde şakılarından paylaşsaydın iyi olurdu
Paylaşayım tabii 😊
Eminem tarzı daha güzel müzikler daha iyi
Bana da öyle geliyor. Rap dediğin şey agresif olur. İlk rapçiler (Eazy-E, Tupac, Biggie vs) hep ofansif yaparlardı şarkılarını.