Tarkan'ın en iyi albümü sizce hangisi? Bence Ölürüm Sana.
Aacayipsin
Ölürüm sana
Karma
Dudu
Metamorfoz
Adımı kalbine yaz

Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Tarkan mükemmel bir sanatçı, bence yaptığı her iş çok iyi. Ben sadece cuppa diye bir şarkısı vardı onu çok sevmemiştim o kadar. Favorim olan albümü ise kesinlikle Dudu. Dudu'yu dinlerken o müziğin ritmine öyle bir kapılıyorum. Melodisi, sözleri, klibi, her şeyi çok çok iyi.
Cevap
14Cevap
Pop müzik çok sevmem o yüzden herhangi bir albümünü baştan sona dinlememişimdir ama en sevdiğim şarkısı şımarık. Tarkan iyidir
Ben sadece Megastar Tarkanı dinliyorum
Demek ki mick mick şarkısını seviyorum diyorsun zbbsjsnsn
Yaşar > Tarkan sorry ama yani kdjdkdj
Yaşar mı zortttt
Ay o adamı çok seviyorum ben sana zort😏
Napimmmm 😎😎
🥺
Dudu der tek geçerim.
B. ence en iyi parayı da bu albümden kazanmıştır..
Dudu Türkiye de 2.5 milyon , Karma 1,9 , Ölürüm sana 2,7 satmış. 5 Tane remix olmasaydı belki daha fazla satardı çok iyi albüm.
Evet. Teşekkürler.
Rica ederim.
Tarkan'ın bütün albümlerini severek dinliyorum. Bence en iyi albümü Karma'dır.
ölürüm sana ve acayipsin yarışır
ortaokulda henüz yeni İngilizce öğrenirken Türkçe İngilizce karıştırırdık
ölmek die
ölürüm sana :diearım sana
Söz konusu Tarkan ise tercih yapmak çok zor ama Adımı kalbine yaz
diyorum. O albümdeki her şarkı teker teker çok güzeldi.
Bir cogunu begeniyrmm
Evet hepsi çok güzel
2002 doğumluyum ama 2001'deki Karma albümü bambaşka
Hepsi birbirinden güzel
Hepsinde farklı farklı tatlar valla
Var*
Aynen öyle
Adam kotu album yapmiyor oyuzden megastar
Takıp etmiyorum, o yüzden bilemicem.
Karma çok iyiydi
@Hoseboyss birader sapık mısın? Sg sorumda milleti rahatsız etme.
Bence en iyi 2. Albümü aşırı iyi
Karma
Benim için 2. Sırada olan nefis albüm
Dudu
oy ver kral, 1 oy 1 oydur.
Dudu tabiki 2003 yazini bomba gibi sarsmisti
O zamanlar bezliydik, o yüzden bilmiyorum :((
her album guzel ya ınan ayırmak çok zor
Karma, Master degree
Ölürüm sana
Hepsi iyi
Hepsi güzel
Karmadır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?