Kitap okurken sizce içinden okumak mı daha iyi yoksa sesli bir şekilde okumak mı daha yararlı?


Sesli okumak faydalı ama okuma hızını yavaşlatıyor
Sesli okumanın faydası çok..
Rica ederim..
Cevap
3Cevap
Ben mikrofonu hoparlöre bağlayıp okuyorum
Harbi mi
gözler ter türlü okuyor zaten önemli olan anlamak
Sesli daha faydalı knk
İçimden okumak
Sesli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar