Örneğin hüzünlü şarkılar dinliyorsanız hüzünlü mod'a geçiyor musunuz? ya da hareketli, neşelendiren bir şarkı dinlediğinizde mutlu olmak gibi. Bazen benim ruh halim öyle olabiliyor. Bazen neşeli , bazen hüzünlendirecek şarkılar dinleyebiliyorum. Şarkı modumu düşerecek şekildeyse bir süre sonra sıkılıyorum ve değiştiriyorum. :D Sizde durum nasıl oluyor? Dinlediğiniz şarkılar duygu değişimlerinize sebep oluyor mu?
Dinlediğiniz şarkılar duygu değişimlerinize sebep oluyor mu?