Ne yapsam ne söylesem o geç kalmışlık hissi. Detaya bakın?

Çok geç kalmadan bir şeyleri yakalamak lazım maalesef zaman geçiyor ve pişmanlık denen şey çok kötü. Son defa şarkısı size gelsin hadi siz de birer şarkı bırakın 🥰
Ne yapsam ne söylesem o geç kalmışlık hissi. Detaya bakın?
Cevapla